Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:33:20 GMT

آرتتا و هیجان زدگی بابت اولین حضور در رقابت اروپایی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۰۳۱

آرتتا و هیجان زدگی بابت اولین حضور در رقابت اروپایی

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش در بازی فردا برابر المپیاکوس کار دشواری خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا شب از سری مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا به مصاف المپیاکوس خواهد رفت. این دیدار اولین تجربه اروپایی میکل آرتتا به عنوان سرمربی توپچی ها محسوب می شود. آرسنال در ابتدای هفته برابر نیوکسل به یک پیروزی پرگل دست یافت و حالا با روحیه ای مناسب پا به دیدار فردا شب برابر المپیاکوس خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میکل آرتتا دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر المپیاکوس گفت: " به طور کلی فکر می‌کنم که المپیاکوس همیشه رویکرد ثابتی دارد و با طراوت خاصی فوتبال بازی می‌کند. آنها تیمی نیستند که بازی خود را بر اساس عملکرد حریف تنظیم کنند و این همان چیزی است که من آن را خیلی دوست دارم.

 

ما اخیر ۱۵ روز استراحت کرده ایم و در این بین تنها در یک بازی به میدان رفتیم. این موضوع باعث می شود که فردا تیمی را به زمین بفرستم که از دید من بهترین است."

 

 

 

 

آرتا در باره اولین حضور خود روی نیمکت آرسنال در یک رقابت اروپایی نیز گفت: " من از این اتفاق بسیار هیجان زده هستم. با این وجود چند بازی المپیاکوس را تماشا کرده ام و می دانم که آنها در رقابت های داخلی شان فوق العاده هستند بنابراین باید عملکرد کم نقص در برابر آنها داشته باشیم.

 

ما در عرض دو روز ۴ بازی انجام خواهیم داد اما با این وجود سعی می کنیم سفر های مان به نحوی باشد که بازیکنان به خوبی ریکاوری کنند."

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-2 مقابل بایرن مونیخ به تساوی رسید و امشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف نماینده آلمان برود.

میکل آرتتا امیدوار است بازیکنانش که در بازی رفت تسلیم نشده بودند در بازی امشب هم بهترین نمایش را داشته باشند تا تاریخ‌سازی کنند.

میکل آرتتا درباره اهدافی که در این فصل برای آرسنال تعیین شده بود، به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "فکر می‌کنم 10 ماه پیش بود که برای تور پیش فصل به لس آنجلس رفتیم و در مورد اهداف این فصل صحبت کردیم. ما می‌توانیم ببینیم که تیم اهداف چقدر در حال رشد هستند و بازیکنان چقدر آن را دنبال کرده‌اند."

همکاری با بازیکنان آرسنال؟

کار کردن با این بازیکنان مایه خوشحالی است و بسیار عالی است که در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا با فرصت برای صعود به نیمه نهایی، اینجا هستم.

بازی رفت مقابل بایرن مونیخ؟

واقعاً از نحوه واکنش تیم هنگامی که در بازی رفت با نتیجه 1-2 عقب افتادند، خوشم آمد. زمانی بود که تیم باید همه چیز را رها می‌کرد و بیخیال نظم و تاکتیک‌ها می‌شدیم ولی ما این کار را نکردیم. از نظر احساسی ما واقعاً پایدار بودیم و منتظر فرصت بودیم، یک گل عالی به ثمر رساندیم و تا آخر بازی در تلاش بودیم تا گل بزنیم و برنده شویم.

شانس صعود مقابل بایرن مونیخ؟

هنوز همه چیز را در اختیار داریم، الان نیمه دوم است و این یک صحنه بزرگ است. یک استادیوم عالی در برابر تیمی با تاریخچه بزرگ و فرصتی برای ما تا تاریخ‌سازی کنیم.

دیگر خبرها

  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • آرتتا: فرصتی تاریخی داریم که به حق‌مان برسیم
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!