Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:09:08 GMT

اطلاع از وضعیت راه ها در چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۱۰۸

اطلاع از وضعیت راه ها در چند روز آینده

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه لرستان، امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مناطق کوهستانی و گردنه‌های استان شاهد بارش برف خواهیم بود، اظهار داشت: کاهش دما باعث یخ زدگی محورهای استان خواهد شد.

او تاکید کرد: در این راستا به رانندگان توصیه می‌شود که از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، در غیر این صورت تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه لرستان، گفت: همچنین رانندگان محورها را برای تردد خودروهای امدادی و راهداری باز بگذارند تا در صورت مسدود شدن جاده‌ها، اقدام به بازگشایی محورها در اسرع وقت کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است