Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هنرپیشه مشهور خانم در آخرین سفر خود مبلغی حدود ۵۰ هزار دلار از فوتبالیست سرشناس به جیب زد و به رابطه‌اش با او خاتمه داد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چهل، پنجاه سال بعد از آن سیلی آبداری که ستاره پرسپولیس نوش جان کرد تا دیگر هوس نکند با ستاره‌ای عکس‌بازی راه بیندازد؛ جماعت فوتبالی و سینمایی چنان جیک و پوک‌های آشکار و نهان و چنان ارتباطاتی دارند که نگو و نپرس!

فوتبالیست‌های امروز در کنار رقابت فوتبالی یک رقابت آشکار نیز با یکدیگر دارند و آن هم دوستی با هنرپیشه‌های معروف است!

آن‌ها می‌دانند که حاصل ضرب شهرت و پول خودشان و طرف می‌تواند شهرت و پول‌شان را نه دو برابر که چند برابر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال به همبازی و دوستان خود پز بدهند که با هنرپیشه معروف‌تری در ارتباط هستند!

چنین می‌شود که همه جا پر می‌شود از سینمایی‌ها و فوتبالیست‌هایی که در کنار هم جنجال می‌سازند و عکس و فیلم منتشر می کنند که شایعه راه بیفتد که در آینده‌ای نزدیک ممکن است ازدواج کنند و در آخر هم اگر کارشان به فرجام نرسید؛ راه حاشا باز است!

داستان بازیگران و فوتبالیست‌ها در سال‌های اخیر کم جنجال نداشته است. مثلاً چه کسی می‌توانست فرجام رابطه هافبک ملی‌پوش و بازیگر خانم پرحاشیه جوان را حدس بزند که چنین نامطلوب به پایان خواهد رسید؟
در سوی دیگر وقتی لژیونر جوان محبوب کی روش در روز‌های محبوبیت و شهرت زیر یکی از پست‌های هنرپیشه جوان کامنتی گذاشت، شاید خودش هم فکر نمی‌کرد که این کامنت تا این حد جنجالی خواهد شد. آن کامنت، اما کار خودش را کرد و باعث شد گمان رود رابطه عاطفی بین این دو برقرار شده است!

در ادامه وقتی فیلمی از همراهی یو ستاره پرسپولیسی محبوب برانکو با همین هنرپیشه خانم منتشر شد دوباره کلی جار و جنجال به پا شد.

اما شاید بزرگ‌ترین جنجال یکی دو سال اخیر مربوط به یک ستاره اوج گرفته جنوبی بود. داستان آقای فوتبالیست با خانم بازیگر همچون داستان لیلی و مجنون همه‌گیر شد. داستان از آنجا آغاز شد که یکی از دوستان هنرپیشه خانم که به بهانه دیدن بازی پرسپولیس برابر الهلال به امارات سفر کرده بود، به بهانه تولد دوست صمیمی اش پستی گذاشت که این پست توسط آقای فوتبالیست لایک شد! این موضوع شایعاتی را که در این مورد وجود داشت، شدت بخشید و وقتی چندی بعد ویدیویی نیز از این دو چهره در یکی از بازارهای تجاری کشورهای حاشیه خلیج فارس پخش شد، سیلی بود که دیگر نمی‌شد جلویش را گرفت.
همبازی آقای فوتبالیست هم در فضای مجازی پستی گذاشت و حرف از عروس و عروسی زد تا شایعات به بالاترین حد ممکن برسد! رابطه لیلی و مجنون فوتبالی و سینمایی ادامه پیدا کرد و حتی خیلی‌ها بحث ازدواج قریب‌الوقوع این دو را مطرح کردند در حالی که مادر آقای فوتبالیست مخالف صددرصد بود. هرچند مخالفت شدید مادر آقای فوتبالیست جلوی ازدواج رسمی و قانونی این دو را گرفت، اما مانع ارتباط موقت آن‌ها نشد!
در ادامه حتی این دو اقدام به عکسبرداری نامزدی در یک آتلیه هنری کردند که تصاویر آن این روزها و شب ها در حال دست به دست شدن است  تا شایعات دوباره به بالاترین حد ممکن برسد.

در حالی که ظاهراً همه چیز به خیر و خوشی پیش می‌رفت ناگهان این رابطه عشقولانه (!) قطع شد.

شاید خیلی‌ها تصور کردند طرفین از یکدیگر خسته شده و به این رابطه پایان داده باشند، اما ماجرا چیز دیگری بود.

همه چیز به آخرین سفر خانم بازیگر به خارج از کشور و محل زندگی و بازی آقای فوتبالیست برمی‌گردد. هنرپیشه مشهور در آخرین سفر خود مبلغی حدود ۵۰ هزار دلار از آقای فوتبالیست بالا می‌کشد! این در حالی بود که آقای فوتبالیست همواره بلیت رفت و برگشت و هزینه‌های اقامت خانم هنرپیشه به خارج از کشور و بازگشت او را تأمین می‌کرد، اما این بار خانم بازیگر تصمیم گرفت ۵۰ هزار دلار بردارد و برای همیشه به این رابطه خاتمه بدهد!

هرچند فوتبالیست قصه ما حسابی از دست این بازیگر معروف شاکی و ناراحت است، اما دستش به جایی بند نیست. آقای فوتبالیست هم با وجود ضرر ۵۰ هزار دلاری (حدود ۷۰۰ میلیون تومان ناقابل )  تصمیم گرفته بی‌سروصدا کارش را دنبال کند تا یاد گرفته باشد که همنشینی با ستاره‌های مشهور می‌تواند بهای سنگینی برای او درپی داشته باشد!

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هنرپیشه دلار دلار فوتبالیست هنرپیشه آقای فوتبالیست ۵۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس هیجدهمین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت : این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از ۱۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۳۱۶ تیم در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شد.    مرتضی موسی خانی افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت پرداختند.   وی تاکید کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ، به مسابقات بین المللی که سه ماه آینده در هلند برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ جزئیاتی از ماجرای صبح جمعه اصفهان
  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران