Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این مرد که لی تاکابری نام دارد می گوید هدف اولیه وی از این کار، سرگرمی بوده، اما بعد از گذشت ده سال از قرار دادن گلوله برفی در فریزر، اکنون تصمیم گرفته است، این گلوله برفی را به فروش برساند.

لی تاکابری  می گوید همه چیز از زمانی شروع شد که یک دهه پیش گزارش خبری را شنید که می گفت، یک نفر یک گلوله برفی را که مدتی طولانی در فریز نگهداری کرده بود با قیمت 15 هزار دلار فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین لی نیز تصمیم گرفت همین کار را انجام دهد. لی می گوید که انتظار ندارد این مبلغ عظیم را  صد در صد دریافت کند ، اما با وجود پیشنهادهایی که تاکنون به او شده است، امیدوار است با قیمت بالایی سود کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برف فریزر گلوله برف گلوله برفی گلوله برفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو