Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده موسیقی نواحی جشنواره امسال را سیستان و بلوچستان بست. سه گروه موسیقی با لباس‌های محلی و خواندن و نواختن آهنگ‌های محلی و حماسی، شب سیستان و بلوچستان جشنواره را رقم زدند.

به گزارش ایسنا، در هفتمین شب از سی‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در شامگاه چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) سالن سوره میزبان گروه‌های هامون سیستان، ساحل مکران و موسیقی گلداز بود؛ سه گروهی که در اجراهای متفاوت، نوای موسیقی سیستان و بلوچستان را در پایتخت زنده نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این اجرا، با حضور محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی از سرپرست‌های این گروه‌ها تقدیر و به آنها نشان هنری اهدا شد.

گروه اول به رهبری حبیب‌الله قادر آتشگر به روی صحنه آمدند و موسیقی‌های شاد سیستانی را نواختند که با استقبال حاضران همراه بود. اما گروه دوم به سرپرستی اسحاق بلوچ‌نسب آهنگ‌های حماسی اجرا کردند و از ریتم شاد فاصله گرفتند.

گروه موسیقی گلداز که اجرای سوم شامگاه چهارشنبه را برعهده داشت، با نواختن قطعاتی شاد، بار دیگر فضای سالن را تغییر داد و شب سیستان و بلوچستان را شاد به پایان رساندند.

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر  فردا (پنجشنبه_ یکم اسفند ماه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسیقی فجر 98 سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این جشنواره با هدف معرفی و عرضه صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی، بازی‌های بومی و محلی، سوارکاری، مسابقات ورزشی و موسیقی محلی در گرگان، کیلومتر ۶ جاده توسکستان، خیابان فانوس جنگل، مجتمع آموزشی و گردشگری فانوس جنگل میزبان علاقه مندان خواهد بود. 


این جشنواره از سه شنبه ۲۸ لغایت ۳۱ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۱ الی ۲۱ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته