Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نظام مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شوراهای دانش آموزی آبان ماه هر سال در مدارس کشور و کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز می کنند. 

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در انتخابات مجلس دانش آموزی کشور و کهگیلویه و بویراحمد اعضای منتخب این شوراها هستند.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخابات مجلس دانش آموزی نیز هر ۲ سال یکبار در مدارس کشور و این استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی عنوان کرد: این انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: امسال قرار است که در تمامی استان های کشور برای نخستین بار یک پارلمان مشورتی با عنوان پارلمان دانش آموزی استان شکل گیرد.

مرادی گفت: باید برای تمامی منتخبان شوراهای دانش آموزی شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد شرایطی فراهم شود تا هر ۶ ماه یکبار این پارلمان را با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار کنند.

وی اظهار داشت: این امر زمینه ساز ارائه هر چه بهتر مسائل و مشکلات مدارس محل تحصیل دانش آموزان ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد بوده و مسؤولان اجرایی استان نیز می توانند نسبت به پیگیری و رفع آنها تلاش و همت لازم را داشته باشند.  

مرادی افزود: دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۸۸ دانش آموز شامل ۴۴ پسر و ۴۴ دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش این استان واقع در میدان معلم شهر یاسوج و با حضور ناظر کشوری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: یک پسر و یک دختر از این تعداد به مدت ۲ سال به عنوان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد عضو مجلس دانش آموزی کشور می شوند. 

مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی تبادل نظر کرده و نظرهای خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می دهند.

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۱ هزار نفر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش انتخابات انتخابات مجلس دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتخابات مجلس دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد