Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@03:17:12 GMT

پیروزی مردان افق در گام نخست از پلی‌آف والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۴۶۹

پیروزی مردان افق در گام نخست از پلی‌آف والیبال ایران

تیم والیبال مردان افق قم در نخستین مسابقه خود از مرحله پلی‌آف پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور برابر کیمیاگران تهران به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصاف نمایندگان قم و تهران در نخستین مسابقه از مرحله پلی‌آف پیکارهای فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران یک رقابت تمام‌ عیار، جذاب، دیدنی و نفس‌گیر بود که در آن کار به دست پنجم کشیده شد و سرانجام تیم میزبان برابر میهمان خود به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افق قم  و کیمیاگر تهران در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، در حالی که نماینده قم بعد از کسب عنوان دوم گروه خود به مرحله بعد صعود کرد و به واسطه رتبه برتر در مرحله گروهی، میزبان نخستین بازی مرحله پلی‌آف با سوم گروه مقابل یعنی کیمیاگر تهران بود.

این در حالی است که بازی برگشت آنها هفته آینده روز دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد تا اگر نتیجه دو بازی در قم و تهران تیم صعود کننده را مشخص نکرد، بازی سوم در قم برگزار شود تا تیم برتر به مرحله نهایی برود، ضمنا تیمی که در مرحله گروهی برد بیشتر داشته باشد دو میزبانی از سه بازی خواهد داشت.

داور اول بازی علیرضا قریب و داور دوم مهرداد شوشتری بودند، ضمن اینکه از سوی فدراسیون حسین پورکاشیان و جواد جاودانی به عنوان ناظر در این مسابقه حضور یافته بودند و در مسابقه‌ای که به ست پنجم کشیده شد، تیم افق با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و امیدوارانه به بازی برگشت می‌رود.

در دست نخست این دیدار تیم کیمیاگران تهران با حساب 25 بر 21 پیروز شد، اما دست‌های دوم و سوم را تیم افق با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 16 به نفع خود تمام کرد، تا اینکه در دست چهارم تیم میهمان با نتیجه عجیب 36 بر 34 به برتری رسید و کار به دست پنجم کشید که افق 15 بر 10 حریف را برد.

نماینده قم در گام نخست از مرحله پلی‌آف پیروز میدان شد و دوشنبه هفته آینده بازی برگشت در تهران برگزار خواهد شد، در صورتی که افق برنده شود در جمع چهار تیم قرار خواهد گرفت و در صورت باخت بازی سوم جمعه هفته آینده به میزبانی قمی‌ها برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم واليبال ليگ برتر افق برتری رسید مرحله پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.   ­این دیدار‌ها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.   گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا