Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ریحانه احمدی دهکاء کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه ی انتخابیه شهرستان آستانه اشرفیه در آخرین ساعات تبلیغات انتخاباتی ، در جمع مردم آستانه اشرفیه گفت :دعواهای سیاسی و تخریب رقبا دردی از مشکلات مردم دوا نمی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکتر ریحانه احمدی دهکاء تنها بانوی کاندیدای دوره  یازدهم نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان آستانه اشرفیه عنوان کرد : به عنوان یگانه بانوی کاندیدای مجلس در این شهرستان به عرصه ی انتخابات ورود کرده ام چون می دانم که امروز و در عرصه انتخابات مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند و هر جا که پای منفعت مردم و منافع ملی در میان باشد کوتاهی نخواهم کرد و حافظ منافع مردم و سرزمینم خواهم بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مردم افزود : برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه سطح بین المللی ، ملی و منطقه ای صدای ملت و سفیر شما خواهم بود . اینجانب با این رویکرد سیاسی برای تحول آمده ام و می دانم برای بهیود اوضاع تنها نخواهم ماند .

احمدی ادامه داد : من فرزند همین سرزمین و آب و خاک هستم و با الگو قرار دادن اسوه زنان عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) برای احقاق حق از دست رفته ی این مردم پا به عرصه ی انتخابات گذاشته ام.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های آستانه اشرفیه اظهار داشت :شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن پتانسیل هایی همچون وجود حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف و آرامگاه استاد ادب و فرهنگ مرحوم دکتر محمد معین می تواند به یکی از قطب های گردشگری مذهبی و تاریخی و فرهنگی کشور بدل شود .

احمدی خاطر نشان کرد : همچنین شهرستان آستانه اشرفیه با دارا بودن شرایط جغرافیایی ، زیبایی رودخانه سفیدرود که از دل این شهرستان گذر می کند و دارا بودن ساحل خزر می تواند در بخش گردشگری رونق اقتصادی خوبی را ایجاد کند .

وی به کاشت دو محصول بادام زمینی و برنج در این شهرستان اشاره کرد و افزود : با وجود بیشترین اراضی زیر کشت بادام زمینی در کشور و دارا بودن برنج مرغوب هنوز نتوانسته ایم به جایگاه ویژه ای در کشاورزی برسیم .

دکتر احمدی ادامه داد : شهرستان آستانه اشرفیه سهمی در برند سازی محصول برنج ندارد و این موضوع مایه تاسف است .

وی با تشریح برنامه های خود در صورت اخذ رای و بدست آوردن کرسی بهارستان عنوان کرد : مطالبه گری یکی از برنامه های آتی من در صورت نمایندگی در مجلس خواهد بود .

احمدی با بیان اینکه دعواهای سیاسی و تخریب کاندیداهای رقیب مشکلی از مردم حل نخواهد کرد ، افزود : آیا مشکل معیشت و بیکاری جوانان با دعواهای سیاسی حل خواهد شد و آیا وضعیت درمانی مردم بهبود می یابد ؟ با جنگ و تخریب این شهرستان پیشرفت نخواهد کرد

وی تاکید کرد : وجود حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف آستانه می تواند با توسعه به یکی از مقاصد گردشگری مذهبی در کشور بدل شود و به واسطه ی آن رونق اقتصادی خوبی برای مردم این شهرستان حاصل گردد. جذب سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال و بکار گیری نیروهای جویای کار جوان و احیای شهرک های صنعتی و همکاری و تعامل گسترده با صنوف مختلف برای جایگاه شهرستانی مه همسایه خارجی دارد مناسب است . شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر یک فرصت بالقوه است که خیلی از استانهای کشور در نقاط مرکزی از این نعمت بی بهره هستند و صادرات محصولات به کشورهای حاشیه ی دریای خزر فرصتی است که تاکنون برای این شهرستان فراهم نشده است .

کاندیدای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان آستانه اشرفیه گفت : به عنوان یک کاندیدای زن آمده ام تا تغییر ایجاد کنم و تابوی فعالیت های سیاسی را که مختص مردان در این شهرستان بوده بشکنم هجمه ها علیه ی بنده زیاد است اما باید به رقبای خود بگویم که چرا با هویت زنان این سرزمین بازی می کنید ؟ این شهرستان مادرانی مانند مادران شهدای دفاع مقدس دارد و احترام واژه ی کوچکی در برابر ارزش این بانوان است .

وی گفت : شهرستان آستانه اشرفیه امروز نیازمند تحول است و این تحول باید در تمامی سطوح اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی صورت بگیرد و امیدوارم که مردم با انتخاب اصلح خود این امکان را برای شهرستان فراهم نمایند .

گفتنی است ریحانه احمدی دهکاء یکی از گزینه های مهم یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه است که ده رقیب مرد را در کارزار انتخابات پیش روی خود دارد و از شانس های مطرح این دوره انتخابات مجلس است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه شهرستان آستانه اشرفیه دعواهای سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد. این سند پس از 12 سال به تصویب هیات وزیران رسید. این سند ائتلاف برای اعتلای تعلیم و تربیت را نشانه‌گیری کرده تصویب این آیین‌نامه نشان داد که در در دولت موضوع مهارت آموزی به عنوان زیرساخت اصلی جهش تولید با مشارکت مردم از طریق دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها باید دنبال شود.

وی ادامه داد: در همین راستا آیین‌نامه تربیت کودکی در دستور کار دولت قرار گرفته و به‌زودی دو آیین‌نامه دیگر هم به دولت خواهد آمد نخست آیین‌نامه انسداد مبادی بی‌سوادی و توسعه سواد خواندن در کشور و دیگری برنامه ملی اوقات فراغت است.

صحرائی با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین اجرایی نخواهد شد مگر با ائتلاف همه دستگاه‌های وابسته به دولت و وزارتخانه‌ها، تصریح کرد: این یک اتفاق مبارک و یک ریل جدید برای تقویت تعلیم و تربیت کشور است.

وی درباره تغییر برنامه آموزشی برخی استان‌ها برای سال جدید گفت: مطابق راهکاری از تحول هستند، 10 تا 20 درصد برنامه‌های آموزشی باید متناسب با زیست‌بوم هر استان امکان تغییر داشته باشد امکان‌سنجی این موضوع در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش قرار گرفته و امیدواریم این موضوع به زودی به ثمر برسد.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که این آیین‌نامه کرده این است که 10 درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول باید به نفع مهارت آموزی تغییر پیدا کند. موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح اعلام شده است کمیسیون آموزش این را تصویب کرده است و اکنون در نوبت طرح در صحن مجلس شورای اسلامی است.

صحرائی درباره پرداخت هزینه‌ کلاس‌های فوق‌العاده قبول شدگان آزمون آموزش و پرورش در سال گذشته گفت: اگر قانونی در مجلس است که گفته این موضوع غیرقانونی است، همان قانون مبنا است ما چنین قانونی را نداریم که گرفتن هزینه‌ مهارت‌آموزی غیرقانونی است این مصوبه هیات امنای دانشگاه است و مصوبات هیات امنا در چارچوب ضوابط هیات امناها لازم‌الاجرا هستند اینکه سال‌های گذشته این هزینه را نمی‌گرفتند به این معنا نیست که امسال که گرفته‌اند غیرقانونی است.

کد خبر: 1228306 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی