Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتالانتا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه ۴-۱ والنسیا را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان جانپیرو گاسپرینی که در اولین حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.، با پیروزی در دیدار امشب، اکنون شانس زیادی برای صعود به جمع 8 تیم پایانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها 16 دقیقه از بازی سپری شده بود که آتالانتا با گل هاتبور پیش افتاد. روی پاس تند و تیز گومز بود که هاتبور با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه 42 پا بر جا بود تا اینکه ایلیچیچ که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، با شوتی تماشایی توپ را به طاق دروازه والنسیا کوبید.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، آتالانتا به گل سوم رسید. این بار نوبت فرولر بود که با یک شوت دیدنی، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

فشار حملات آتالانتا بعد از این گل افزایش پیدا کرد و در دقیقه 62، روی یک حمله سریع، هاتبور گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

چهار دقیقه بعد، روی اشتباه بازیکنان آتالانتا، چریشف پشت محوطه جریمه میزبان صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق، یکی از گل های خورده را جبران کرد. اما تلاش بازیکنان میهمان برای کم کردن فاصله ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به پایان رسید تا والنسیا برای صعود، کار دشواری در دیدار برگشت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال آتالانتا والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و شمس‌آذر + فیلم

دیدار پر گل دو تیم استقلال و شمس‌آذر با برتری استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و شمس‌آذر امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۸ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با برتری استقلال به پایان رسید.
مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و ۵۰ (از روی نقطه پنالتی) و محمد حسین مرادمند در دقیقه ۷۶ گل‌های استقلال را به‌ثمر رساندند.

در تحول عجیب تیم شمس‌آذر در دقایق آخر فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵ دو گل از گل‌های خورده را جبران کردند.

خلاصه بازی استقلال و شمس‌آذر کد خبر 746048

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال و شمس‌آذر + فیلم
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یرمی فریمپونگ به وست هم در دقیقه 89 (وست هم 1-1 بایرلورکوزن)
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی