Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@03:28:19 GMT

روح الامینی:شفافیت در هزینه‌ها اولویت ماست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۵۵۴

روح الامینی:شفافیت در هزینه‌ها اولویت ماست


به گزارش تابناک ، یکی از موضوعاتی که همواره در زمان انتخابات مورد بحث قرار گرفته است، موضوع شفافیت در هزینه هایی است که داوطلبان انتخابات در مسیر تبلیغات خود انجام می دهند. عدم شفافیت در هزینه ها همواره باعث شده است تا داوطلب منتخب برای مجلس در طول دوره نمایندگی خود مدیون عده ای از افراد باشد و مجبور شود در زمان نمایندگی مجلس رانت هایی را برای کسانی که حامی مالی وی بوده اند ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می دهد که عده معدودی از داوطلبان انتخابات مجلس حاضر شده اند تا میزان هزینه ها و حساب هایی که برای هزینه کرد در مسیر تبلیغات انجام داده اند را به صورت شفاف با نهادهای ذیربط و مردم در میان بگذارند. از جمله این داوطلبین نمایندگی مجلس می توان به دکتر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی اشاره کرد. وی که سابقه طولانی در سپهر سیاسی کشور دارد این بار برای نمایندگی مجلس داوطلب شده است و قصد دارد در این مسیر به صورت شفاف گام بردارد و این شفافیت را از همین زمان تبلیغات آغاز کرده است.
دکتر عبدالحسین روح الامینی در گفتگو با تابناک در این رابطه گفت: شفافیت در هزینه های تبلیغات از جمله اولویت های ما در این مسیر بود. در رابطه با شفافیت در هزینه ها جزو معدود و اولین افرادی بودیم که شماره حساب قرض الحسنه مستقل برای تبلیغات باز و آن را به صورت عمومی اعلام کردیم. مجموعه واریزها را هم محاسبه کردیم و آن را تحویل مراجع رسمی خواهیم داد. وی ادامه داد: تا روز گذشته در مجموع 58 میلیون و یکصد و شش هزار و هفتصد تومان به حساب مذکور واریز شده است. روح الامینی افزود: شعار ما از ابتدا این بود که "گوشی ما ستاد ما ستاد ما منزل ما است". به همین علت در طول دوره تبلیغات نیز سعی شد به این شعار پایبند باشیم. این دواطلب نمایندگی مجلس یازدهم گفت: از باقی علاقمندن هم خواستیم که چهار موضوع را در جریان تبلیغات سرلوحه کار خود قرار دهند: خودکفا، خود اتکا، خود محل و آتش به اختیار.
وی در پایان صحبت های خود گفت: در صورت انتخاب سعی خواهیم کرد که در همه امور به صورت شفاف عمل کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب روح الامینی شفافیت تبلیغات انتخابات قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شفافیت در هزینه ها نمایندگی مجلس روح الامینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در برنامه تلویزیونی گفت: در اوایل دهه ۹۰ وقتی مشکلی در زمینه مایحتاج مردم در حوزه کشاورزی، پروتئین و ... پیش می‌آمد ۳ نهاد متولی بودند و از این روز مجلس یازدهم تلاش کردیم مدیریت واحدی را اجرایی نمایین و ر حوزه کشاورزی و تامین گوشت فقط وزارت جهاد کشاورزی پاسخگو است.

او افزود: در این مجلس مصوب شد که نقشی را به عهده سندیکا‌ها و انجمن‌های صنفی که مرتبط با کشاورزان است بدهیم، اما اکنون باز هم کشاورزان گلایه‌مند هستند و دلیل آن نیز تورم و افزایش هزینه‌های تولید طی سال‌های گذشته است که کشاورز را با مشکلاتی برای تامین درآمد مواجه کرده است.

آقای یوسفی می‌گوید: توجه به بخش کشاورزی در خوزستان با تولید ۱۷ و نیم میلیون تن محصولانت باغی و زراعی که با فاصله از استان‌های دیگر است یعنی توجه به پیشران‌های اقتصاد و قطعا توجه به کشاورزی هم باعث پیشرفت و تامین کالا‌های اساسی و امنیت غذایی است و هم معیشت کشاورز استان را تامین می‌کند.

تکمیل می‌شود...

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • آقایان اراده کرده بودند استقلال را از آسیا حذف کنند
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماست
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست