Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین سازندگان عناوین رایانه‌ای است که هر ساله سود بسیار یالایی را از فروش نسخه‌های جدید مجموعه‌های پرطرفدار خود به دست می‌آورد. یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های شرکت یوبیسافت که توانسته است فروش بسیار خوبی را برای این شرکت به دنبال داشته باشد مجموعه The Division است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه جدید این مجموعه سال گذشته وارد بازار عناوین رایانه‌ای شد و همانطور که از آن انتظار می‌رفت توانست به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کند.

اما شرکت یوبیسافت چند وقتی است که اخبار مربوط به عرضه بسته الحاقی جدید این بازی در فضای مجازی منتشر می‌کند و طبق آخرین تریلر منتشر شده از سوی یوبیسافت قرار است این بسته الحاقی در ۳ مارس سال جاری برای تمامی کنسول‌ها وارد بازار شود. در این بسته الحاقی شخصیت اصلی داستان یعنی Aaron Keener به شهر نیویورک باز می‌گردد و قرار است داستان این بسته الحاقی در نیویورک روایت شود. نقش گیمر در این بازی پیدا کردن Keener است، اما داستان بازی به گونه‌ای طراحی شده که پیدا کردن او اصلا کار ساده‌ای نباشد و گیمر اتفاقات زیادی را در این بازی تجربه خواهد کرد.

در داستان این بازی دشمنان قدیمی‌تر بازی یعنی Rikers و Cleaners‌ها نیز وجود دارند و گیمر در مسیر داستان بازی با این موجودات نیز مبارزه کند. چهره‌های جدید نیز در این بسته الحاقی به بازی اضافه شده‌اند که از آن‎‌ها می‌توان به Faye Lau و Paul Rhodes اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: ظاهر شدن شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در تصاویر تبلیغاتی

این بسته الحاقی قرار است در دسترس گیمر‌هایی قرار گیرد که درز بازی به بالاترین سطح برسند و تمامی ماموریت‌های بازی را به انتها رسانده باشند؛ بازیکنان جدید هم می‌توانند بدون ورود به بخش اصلی بازی و صرفا با ورود به داستان این بسته الحاقی، بازی خود را از سطح ۳۰ آغاز کنند. علاوه بر این، این بسته الحاقی قرار است حدود ۳۰ دلار قیمت داشته باشد و از طریق فروشگاه‌های اصلی هر کنسول در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی The Division بسته الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «گنجشک مفرغی» روایتی درباره‌ی عشق و آرزو در فضایی میان خیال و واقعیت است. این نمایش‌نامه که تازه‌ترین نوشته‌ی شهرام کرمی به حساب می‌آید؛ به‌زودی با بازی اصغر همت در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شود.

تمرینات این نمایش از  سال گذشته آغاز شده است و مراحل آماده‌سازی آن طی می‌شود؛ و سایر بازی‌گران و طراحان نمایش  نیز به‌زودی معرفی خواهند شد.

آخرین نمایشی که به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی و توسط گروه تئاتر شایا اجرا شده است به شش سال پیش و اجرای نمایش «چه کسی سهراب را کشت؟» در مجموعه تئاتر شهر برمی‌گردد. این کارگردان پیش از این هم نمایش خروس می‌خواند را در تماشاخانه‌ ایران‌شهر به صحنه برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • بازی «Viewfinder» در سبک معمایی منتشر شد
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • حمید معصومی‌نژاد: پیشنهاد بازیگری دارم/ به زودی به ایران می‌آیم
  • دیسکورد فیلتر شد/ تیغ تیز فیلترینگ بر گردن گیمرها