Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظریات سعدی در باب اجتهاد متوسط، تحول علوم انسانی و نظام‌سازی در مجلات مختلف به چاپ رسیده‌است. پیش از این از او به عنوان نامزد جدی برخی مناسب سطح بالای نظام نیز یاد می‌شد.

به گزارش مشرق، آیت الله حسین علی سعدی کاندیدای انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران و رئیس دانشگاه امام صادق است.

وی متولد سال ۱۳۵۴ و دارای دکترای تخصصی رشته فقه و مبانی حقوق و کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سعدی از محضر اساتیدی همچون آیات عظام خامنه‌ای، وحیدخراسانی، هاشمی شاهرودی و شبیری زنجانی کسب فیض کرده است. وی هم‌اکنون استاد دروس خارج حوزه علمیه و دروس دانشگاه است.

این استاد با سابقه دانشگاه امام صادق و رئیس دانشکده الهیات و مدیر گروه فقه و حقوق آن دانشگاه در نهایت در ۱۷ مهر ۱۳۹۷ به ریاست دانشگاه امام صادق منصوب شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

نظریات سعدی در باب اجتهاد متوسط، تحول علوم انسانی و نظام‌سازی در مجلات مختلف به چاپ رسیده‌است. پیش از این از او به عنوان نامزد جدی برخی مناسب سطح بالای نظام نیز یاد می‌شد.

در ادامه می‌توانید برخی از سوابق این چهره با سابقه حوزه و دانشگاه را مطالعه کنید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مجلس خبرگان رهبری رئیس دانشگاه امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در حمایت از پاسخ کوبنده نظامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی پیامی صادر کرد.
متن پیام آیت‌الله احمد مبلغی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جنایات رژیم اشغالگر قدس در ماه‌های اخیر علیه مردم مظلوم غزه دارای ماهیت ضد انسانی و ضد جهانی و ضد امت اسلامی است. این رژیم آشکارا ثابت کرد خطری برای رزش‌های اولیه انسانی است و روشن است وقتی چنین ارزش‌هایی مورد هجوم قرار می‌گیرد ارزش‌های دیگر به طریق اولی نادیده و مورد هجوم قرار می‌گیرند رژیمی که با گستاخی تمام دست به نسل کشی فلسطینیان مظلوم زده است روشن است که دیگر هیچ قاعده و قانونی انسانی و نه بین‌المللی را نمی‌شناسد در همین چهارچوب دست به گستاخی بیش از حد زد و کنسولگری ایران را هدف قرار داد در پی این حمله آیه شریفه 
«ومکروا و مکر الله والله خیر الماکرین»
 به صورت آشکار تجلی یافت؛ زیرا ایران اسلامی به دست سپاه قدرتمند پاسداران به این گستاخی پاسخ داد ابعاد این پاسخ فراتر رفت و توانست همزمان نتایج و فواید مهمی را در پی آورد از جمله این که:
جان تازه‌ای به مقاومت بخشید؛
 آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد.
رژیم صهیونیستی را در ترس دائمی قرار داد؛
 دل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و امیدوار نمود.
 به لطف الهی جمهوری اسلامی ایران پویاتر و قدرتمندتر در صحنه حاضر و ناظر است و تحت رهبری مقام معظم رهبری به صورت فعال هر توطئه‌ای را خنثی می‌کند.

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد