Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@13:45:58 GMT

دستگیری دزدان یک میلیاردی خانه‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۶۹۲

دستگیری دزدان یک میلیاردی خانه‌ها

سرهنگ محمود مالمیر با اعلام این خبر گفت: چندی قبل مأموران در جریان ۲ فقره سرقت خانه که به یک شیوه و شگرد صورت گرفته بود قرار گرفتند و تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت‌ها به سراغ دوربین مدار بسته‌ای که در صحنه سرقت بود رفته و مشاهده کردند که ۳ مرد سوار بر خودروی سمند سفید رنگ در محل حاضر شده و به شیوه تخریب پنجره وارد ساختمان می‌شوند که یکی از متهمان داخل خودرو، یکی دیگر داخل راه پله و سومین متهم در خانه اقدام به سرقت می‌کند که در ۲ فقره سرقت نزدیک به یک میلیارد طلا، جواهرات، پول و ارز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پلیسی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان در دومین سرقت خود در زمان خروج ساختمان در برابر صاحبخانه که زن جوانی است قرار گرفته اند که با استفاده از افشانه اشک آور موفق به فرار شده اند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر عنوان کرد: تجسس‌های پلیسی برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته مأموران خودروی سمند سفید رنگ با ۳ سرنشین که پلاک خودرویشان مخدوش بود را مشاهده کردند و با توجه به مرموز بودن آن‌ها دستور ایست صادر شد.

سرهنگ مالمیر گفت: راننده سمند با مشاهده خودروی پلیس به سرعت خودروی خود افزوده و سعی بر فرار داشت که مأموران به تعقیب و گریز سارقان پرداختند و متهمان در مسیر فرار یک کوله پشتی و کیف دستی به بیرون خودرو پرتاب کردند و در ادامه و پس از یک تعقیب و گریز پلیسی موفق به توقیف خودرو و دستگیری ۳ مرد جوان شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مأموران پس از دستگیری و برداشتن کوله پشتی سارقان وسایل و ابزار سرقت از قبیل: ماسک، دستکش، و یک حلقه برای باز کردن دستگیره پنجره‌های خانه به دست آوردند و جالب اینکه متهمان اصرار بر بیگناهی داشتند که تصویر دوربین مداربسته که داخل یکی از خانه‌ها تصاویر دزدان را با همان لباس‌های زمان دستگیری شأن ثبت کرده بود پیش روی متهمان قرار گرفت و زن جوان که در زمان فرار دزدان خانه اش آن‌ها را مشاهده کرده بود آن‌ها را شناسایی کرد و همین کافی بود تا سارقان به سرقت خانه‌ها اعتراف کنند.

سرهنگ مالمیر در پایان گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام محترم قضائی در اختیار مأموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت سارق سرقت از منازل دستگیری سارقان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا