Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:37:54 GMT

دیاباته به شایعات پایان داد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۷۲۹

شیخ دیاباته مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال ، پس از درخواست مرخصی کوتاه مدت جهت دیدار با خانواده‌اش و سفری چند روزه که به کشور فرانسه داشت، فردا به ایران برمی‌گردد.

اخبار ورزشی- در مدت نبود این بازیکن شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت او به ایران و جدایی از استقلال راه افتاده بود ولی حالا با خبر بازگشت وی خیال هواداران استقلال راحت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که باشگاه استقلال در این مدت بخشی از مطالبات مهاجم خود را پرداخت کرده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال مهاجم استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در حالی برابر آلومینیوم اراک به پیروزی دست یافت که آرمین سهرابیان را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت و جواد نکونام ساختار دفاعی خودش را دستخوش تغییر کرد، اما آرمین برای مسابقه با شمس آذر قزوین به لحاظ قانونی مشکلی ندارد و می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی وارد زمین شود.

با توجه به علاقه‌ای که جواد نکونام به سبک بازی سهرابیان داشته و نمایش خوبی که این بازیکن زمستان پارسال ارائه کرد، شانس بازی کردن او برابر نماینده قزوین زیاد است، اما باید ببینیم تکلیف ایمان سلیمی یا محمد حسین مرادمند چه خواهد شد.

به نظر می‌رسد هر اتفاقی که رخ بدهد، رافائل سیلوا شانس زیادی برای همراهی آبی‌پوشان پایتخت در مسابقه آتی نخواهد داشت. استقلال جمعه این هفته به مصاف شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی می‌رود و اگر بتواند حریف خودش را شکست بدهد، قطعاً تحت هر شرایطی صدرنشین رقابت‌های لیگ بیست و سوم حرفه‌ای باقی خواهد ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد