Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:23:27 GMT

مقابل تراکتور از بازیکنان اصلی استفاده نکردیم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۸۳۹

مقابل تراکتور از بازیکنان اصلی استفاده نکردیم

به گزارش ایرنا، مهدی نامجو شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: امروز از چند بازیکن امید تیم مقابل تراکتور استفاده کردیم تا فشاری بر روی بازیکنان اصلی تیم نیاید. 

مربی تیم مس با بیان اینکه به تیم تراکتور و هواداران این تیم تبریک می گویم و آرزوی موفقیت در بازی های بعدی برای سرخ پوشان تبریز دارم، خاطر نشان کرد: امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بازیکنان تیم اهداف از قبل تعیین شده تیم را در زمین پیاده کردند و از بازیکنان تیم راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نامجو اضافه کرد: به رغم مشکلاتی که باشگاه مس با آنها درگیر است با تلاش و همت بازیکنان تیم توانستیم رده دوم لیگ دسته یک را تصاحب کنیم.

تیم مس کرمان امروز مقابل تراکتور ۴ بر یک مغلوب این تیم شد تا از ادامه راه در جام حذفی باز بماند و امیدوار به صعود به لیگ برتر فوتبال باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازی جام حذفی زمین لیگ برتر فوتبال مس کرمان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود