Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@13:12:59 GMT

بیرانوند بازیکن قابلی است اما تمرکزش باید بیشتر شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۸۴۹

ساعت24 - حمید درخشان گفت: بیرانوند بازیکن بسیار قابلی است اما تمرکزش باید بیشتر شود.

تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت خوبی در گروهش در  لیگ قهرمانان آسیا  ندارد. آن‌ها در اولین بازی برابر الدحیل شکست خوردند و دیشب هم در جدال با تیم پنجم امارات یعنی الشارجه به تساوی رضایت دادند.

حمید درخشان ، پیشکسوت این تیم درباره بازی با الشارجه اظهار کرد: بازی در مجموع بد نبود و پرسپولیس اگر هوشیارتر بازی می‌کرد نتیجه بهتری می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند اشتباه فردی بازیکنان در این نتیجه دخیل بود. تیم‌های ایرانی باید در لیگ قهرمانان و بیرون از خانه هوشیارتر از این باشند. دیگر هیچ تیمی برای ما آسان نیست. همه کار می‌کنند و بهتر می‌شوند و بازیکنان خوبی می‌گیرند. بعد از اینکه سپاهان چهار گل به العین زد همه گفتند که به بالا بالاها می‌رسد اما در بازی بعدی سه گل خورد. این نشان می‌دهد هیچ تیمی ضعیف نیست و نمی‌توان به برد در یک بازی اکتفا کرد. بازی‌های لیگ قهرمانان با همه کشورها سخت است. همه کشورها در آسیا پیشرفت کرده‌اند و باید ببینیم آیا ما هم پیشرفت کرده‌ایم یا نه؟

او درباره نیمکت نشینی رسن در بازی با الشارجه هم بیان کرد: این سلیقه مربی است. یک نوع نگاه تاکتیکی است و ما به سلیقه احترام می‌گذاریم و نمی‌توانیم به آن وارد شویم اما نتیجه تصمیمات مربی قابل بحث است.

حمید درخشان درباره بیرانوند هم گفت: او باید تمرکزش را بیشتر کند. بیرانوند بازیکن بسیار قابلی است اما تمرکزش باید بیشتر شود. ماجرای رفتن او از پرسپولیس در وضعیت فعلی او بی‌تاثیر هم نیست.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اوساگونا هم توضیح داد: اوساگونا نمی‌تواند جواب بدهد. به نظر من فرقی با جونیور ندارد. وقتی یک بازیکن خارجی جذب می‌کنیم باید از بازیکنان ایرانی کلاس بالاتری داشته باشد.

حمید درخشان درباره اینکه تیم گل‌محمدی در تعداد بازی‌های کمتر نسبت به تیم کالدرون گل‌های بیشتری دریافت کرده است هم بیان کرد: تیم کالدرون بسته بازی می‌کرد و اگر مهدی ترابی در تیم نبود شاید صدرنشین نمی‌شد اما الان پرسپولیس فوتبال بازی می‌کند، حمله و فضاسازی می‌کند. به لحاظ تاکتیکی تیم گل‌محمدی بهتر از تیم کالدرون است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از مهره‌هایی که در نیم‌فصل به پرسپولیس آمد محمد خدابنده‌لو بود. این بازیکن جوان که از مدت‌ها پیش مترصد پیوستن به پرسپولیس بود بعد از حدود دو ماه مذاکره پرسپولیس با باشگاه مس رفسنجان بالاخره به آرزویش رسید و پرسپولیسی شد.

خدابنده‌لو که امروز مهمان برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش بود درباره پیشنهاداتش قبل از آمدن به پرسپولیس صحبت کرد و مدعی شد که استقلال هم به او پیشنهاد داده بود.

خدابنده‌لو در این باره گفت: «قبل از آن که از گل گهر به مس رفسنجان بروم استقلال پیشنهادی 12 میلیاردی داد. آن زمان پرسپولیس 6.5 میلیارد می‌داد. اما من می‌خواستم جایی باشم که بازی کنم و بعدا به پرسپولیس بروم. آن زمان استقلال سرمربی نداشت. مدیران این باشگاه تحت فشار بودند که بازیکن بگیرند. آنها دوست داشتند یک بازیکن که خودش گفته پرسپولیسی است را بگیرند. اما من گفتم می‌روم مس تا خوب بازی کنم و به پرسپولیس بروم.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888063

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال