Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@05:17:27 GMT

آغاز دیوارکشی هند مقابل حلبی آبادها +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۸۷۴

هند برای سرپوش گذاشتن بر فقر مردم این کشور حین سفر دونالد ترامپ تصمیم تازه‌ای گرفت.

اخبار بین الملل- گزارش ها حاکی است مسئولین دولت دهلی نو به صورت گسترده در حال دیوار کشی مقابل حلبی آبادها و مناطق فقیر نشین هستند که در مسیر عبور ترامپ قرار می گیرند.

قرار است ترامپ برای سفر به گجرات از جاده‌ای عبور کند که در دو طرف آن حلبی آبادهای زیادی وجود دارند و دولت هند نیز به سرعت در حال دیوار کشی مقابل این مناطق فقیر نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از ساکنین این حلبی آبادها در گفتگو با خبرنگاران اعلام کردند: سیاست دولت هند در پوشش فقر مردم شرم آور است این هزینه سنگین برای دیوار کشی باید صرف بهبود زندگی مردم شود.

ترامپ قرار است برای شرکت در همایش بزرگ «سلام ترامپ» به شهر احمد آباد هند سفر کند و به همین دلیل از مسیری عبور می کند که از کنار حلبی آبادها گذر می کند.

همچنین برخی منابع مدعی هستند که دولت هند به 45 خانواده که نزدیک استادیوم شهر احمدآباد زندگی می کنند و وضعیت بدی دارند دستور ترک فوری خانه های خود را داده است.

قرار است ترامپ هفته آتی سفری 2 روز به هند داشته باشد و این سفر که اولین حضور ترامپ در منطقه جنوب آسیا تلقی می شود برای دو کشور اهمیت زیادی دارد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ هند جنوب آسیا رئیس جمهور آمریکا هند دهلی نو حلبی آبادها حلبی آبادها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی با دعوت عجیب از ادگار داویدز!

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی که از ظهر دوشنبه در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کرده بودند، از ساعت ١٧ در پک به تمرین پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دور جدید تمرینات تیم ملی با حضور ادگار داویدز ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند شروع شد!

در این اتفاق عجیب، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی با زبان هلندی به داویدز خوشامد گقت که باعث تعجب این بازیکن شد. او فکرش را نمی‌کرد در تیم ملی ایران کسی به این خوبی زبان هلندی را بلد باشد.

ادگار داویدز دقایقی برای بازیکن های تیم ملی صحبت کرد و پیراهن تیم ملی فوتبال ایران توسط قلعه‌نویی به او اهدا شد.

تیم ملی فوتبال ایران دوم فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران دیدار رفت مقابل ترکمنستان را برگزار می‌کند و سپس چهارم فروردین راهی این کشور خواهد شد تا بازی برگشت را انجام دهد.

تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی با دعوت عجیب از ادگار داویدز!
  • واکنش معاون رئیس جمهور دیوارکشی ترکیه در مرز ایران
  • دیوارکشی ترکیه در مرز ایران نیاز به بررسی فنی و بازنگری دارد
  • آغاز اجرای دیوارکشی آرامستان بندرعباس
  • بازی موش و گربه روسیه با ایران به روایت فلاحت پیشه
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد
  • گلبال جام ملت‌ها| برتری ایران مقابل سوئد در آغاز روز دوم
  • گرگیجه سایت غربگرا: همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم (!)