Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@08:14:30 GMT

مدارس کرمان شنبه ۳ اسفند تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۸۸۵

ایسنا/کرمان رییس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس استان کرمان روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل نیستند و تمامی کلاس های درس دایر خواهند بود.

"امید سلاجقه" در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه گفت: در سطح شهر کرمان در روز جمعه دوم اسفندماه، در ۱۹۹ مدرسه در نواحی یک و دو آموزش و پرورش، شعب اخذ رای فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تعطیلی مدارس کرمان در روز شنبه سوم اسفندماه نیز، اظهار کرد: طبق قانون، انتخابات نهایتا با دستور وزیر کشور تا ساعت ۲۴ روز جمعه دوم اسفندماه به اتمام خواهد رسید، بنابراین تمامی مدارس استان کرمان در روز شنبه سوم اسفندماه دایر می باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ درصد واحدها در بازرسی‌های ۱۵ تا ۲۷ اسفند دارای تخلف بودند

ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: از ابتدای طرح نظارتی ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه، ۶۵۵۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است؛ ۱۴ درصد واحدها دارای تخلف بودند.

بخشعلی بیاتی قله‌زو امروز، ۲۸ اسفندماه، در کنفرانس خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ با موضوع اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی به زائرین در ایام نوروز، اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه، ۶۵۵۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۴ درصد واحدها دارای تخلف بودند. ارزش ریالی پرونده‌ها ۱۸۰ میلیارد تومان و استرداد وجه ۴۵۰ میلیون تومان بوده که ۱۶۸ میلیون تومان تنها متعلق به یک واحد اقامتی بوده است. ۱۳۲ مورد گزارش توسط زائران با مراجعه به پایگاه‌ها تنظیم شده است.

بیاتی قله‌زو با بیان اینکه در حوزه نظارت و بازرسی در وهله اول وظیفه همکاران این است که اگر حقی ضایع شد، استرداد وجه انجام شود، عنوان کرد: اگر واحدی اصرار بر تخلف داشته باشد، از جنبه عمومی تخلف نیز گزارش تشکیل و به تعزیرات ارسال می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: در حوزه نان دغدغه دولت تامین یارانه نان است. یک کیسه آرد ۴۰ کیلویی در بازار آزاد حدود یک میلیون تومان تفاوت قیمت دارد اما ۲۰۰۰ تن سهمیه ویژه برای استان در نظر گرفتیم که در مرحله اول ۱۰۰۰ تن بارگذاری شد.

وی ادامه داد: به ۱۲۷ نانوایی اطراف حرم آرد تزریق شده است. هشت نانوایی سیار در اطراف حرم خدمت‌رسانی می‌کنند. ایجاد چهار نانوایی در اطراف حرم توسط آستان قدس پیگیری می‌شود که دو نانوایی ثابت ایجاد شده و امیدواریم در سال آینده دو نانوایی دیگر نیز ایجاد شود و دغدغه‌ای نداشته باشیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی اهواز، ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲
  • ساعت کار نانوایان در روز عید اعلام شد
  • ۱۴ درصد واحدها در بازرسی‌های ۱۵ تا ۲۷ اسفند دارای تخلف بودند
  • داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ اسفند ماه تعطیل است
  • بازگشت خیبر به صدر لیگ یک در دیداری جنجالی
  • بهار دربهار مدارس کرمان ۱۹ فروردین ماه
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • آغاز طرح ویژه نوروز ۱۴۰۳ کرمان موتور از ۲۶ اسفندماه
  • داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ اسفند تعطیل است
  • داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ اسفندماه تعطیل است