Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائیب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اختلاف نتیجه‌ای جز شکست ندارد، گفت: انتخابات را جدی بگیرید چراکه انتخابات 98 کلید انتخابات 1400 است و مجلس انقلابی کلید دولت حزب‌اللهی است.

حجت‌الاسلام احمد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از مهم‌ترین خصوصیات انقلاب اسلامی ایران این است که در طول 4 دهه عمر با برکت خود، با وجود همه شرایط سخت و اعمالی از سوی دشمنان نظام اما با پشتیبانی و همراهی مردم و هدایت امامین انقلاب توانسته است بر همه توطئه‌ها غالب شده و راه خود را برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب به پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در طول ۴۰ سال با جنگ و تحریم و تهدید به مقابله اسلام و انقلاب آمده است، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا صراحتاً اعلام کرد «نباید بگذاریم انقلاب آیت‌الله خمینی به ۴۰ سالگی خود برسد» و بیانیه گام دوم در چنین شرایطی صادر شده است.

وی با بیان دستاوردهای مهم 40 ساله انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که ملت بر سرنوشت خود حاکم و مردم‌سالاری دینی در سایه نظام مبتنی بر مبانی اسلامی محقق شد.

سالک افزود: مردم نیز در انتخابات‌ها همواره نشان داده‌اند قدر این دستاورد مهم را دانسته و با مشارکت بالا فارغ از اینکه چه کسانی برگزیده شده‌اند، انسجام و عزم ملی خود را در مقابل دشمنان و بدخواهان کشورمان به نمایش گذاشته‌ و ایران اسلامی را از توطئه‌های دشمنان مصون نگاه داشته‌اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص اهمیت انتخابات 2 اسفندماه گفت: در 4 دهه عمر انقلاب اسلامی تجربه‌های گرانبهایی از مدیریت‌های سیاسی در اختیار مردم قرار دارد که لازم است برای ادامه مسیر در گام دوم انقلاب که حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است آسیب‌شناسی از این مدیریت‌ها صورت پذیرد و مردم برای انتخاب بهترین‌ها و گزینه‌های اصلح نهایت دقت را داشته باشند که انتخابات 2 اسفندماه به عنوان اولین انتخابات مهم در گام دوم انقلاب اسلامی باید بر مبنای همین موارد انجام شود.

انتخاب نمایندگان انقلابی و متخصص لازمه تشکیل مجلس قوی

وی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانون‌گذار و ناظر اجرای قانون در ریل‌گذاری صحیح برای حرکت قوای دیگر نقش ویژه و با اهمیتی دارد بنابراین لازمه اینکه مجلس بتواند چنین مسؤولیت خطیری را به نحو شایسته‌ای به انجام رسانده و در پیچ‌وخم‌ها لغزش نداشته باشد و مطابق آنچه رهبر انقلاب انتظار دارند عمل شود انتخاب نمایندگان مقتدر، انقلابی و متخصص است.

سالک در خصوص معیارهای انتخاب نامزد اصلح اظهار کرد: مردم برای رسیدن به نامزد اصلح باید افراد را از نظر اندیشه و فکر سیاسی، ظرفیت و تخصص و هم از نظر سوابق و عملکرد بررسی کنند تا فرد دارای معیارهای ارزشی انتخاب شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:ایمان، انقلابی بودن، بصیرت داشتن و شجاعت در مقابل دشمن، کارآمدی، تخصص و مقبولیت مردمی، عدالت‌خواهی و فساد ستیزی از شاخصه‌های اصلی هر نماینده است.

تجارب سال‌ها خدمت را در اختیار جوانان خواهم گذاشت

وی در خصوص دلایل عدم ثبت‌نام خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  یکی از نیازهای کنونی کشور به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب گردش نخبگانی است، الآن هم که به اصفهان می‌نگرم نیروهای مؤمن، انقلابی و جوان می‌بینم که بار اصلی گام دوم انقلاب بر دوش آنان است.

سالک با اشاره به محتوای بیانیه خود در خصوص عدم ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: تجارب سال‌ها خدمت در سنگرهای مختلف به ویژه مجلس شورای اسلامی را در خدمت جوانان و عناصر دلسوز انقلابی، متدین و زمان‌شناس و ولایتمدار و دغدغه‌مند اسلام قرار خواهم داد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات مجلس گفت: در مجمع نیروهای انقلاب از بین ده‌ها نفر از کسانی که قصد حضور در انتخابات مجلس داشتند نهایتاً طی یک فرآیند چند ماهه متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی افراد منتخب برگزیده شدند؛ این فرآیند در 3 مرحله با رأی‌گیری و با تکیه بر خرد جمعی تهیه شده است که 5 منتخب نهایی از چهره‌های قوی و متخصص هستند که می‌توانند برای کشور و مردم مفید باشند.

وی در پایان با تصریح بر اینکه اختلاف نتیجه‌ای جز شکست ندارد، بیان کرد: انتخابات را جدی بگیرید چراکه انتخابات 98 کلید انتخابات 1400 است و مجلس انقلابی کلید دولت حزب‌اللهی است.

انتهای پیام/63055/آ 30/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس اصفهان مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم