Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:13:08 GMT

«ریچارد گرنل» سرپرست اطلاعات ملی آمریکا می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۸۸۹

«ریچارد گرنل» سرپرست اطلاعات ملی آمریکا می شود

رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی از انتصاب «ریچارد گرنل» سفیر این کشور در آلمان به عنوان سرپرست اطلاعات ملی آمریکا خبر داد.

دونالد ترامپ در این توئیت اعلام کرد که «ریچاد گرنل» جایگزین «جوزف مگوایر» در مدیریت اطلاعات ملی آمریکا می‌شود که پس از استعفای «دن کوتز» تاکنون به عنوان سرپرست در این سمت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز پیش از این از احتمال انتصاب گرنل به این سمت خبر داده بود.

گرنل به تندروی و ایران ستیزی مشهور است و در تهدید و فشار به کشورهای اروپایی برای پیوستن به فشار حداکثری علیه ایران نقش فعال داشته است.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر ریچارد گرنل آمریکا اطلاعات ملی آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مسکو از حربه آمریکا برای ضربه زدن به انتخابات روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام ارشد روسیه روز شنبه در سخنانی از تلاش واشنگتن برای تأثیرگذاری بر انتخابات این کشور انتقاد کرد.

پایگاه خبری روسیا الیوم شنبه شب گزارش داد که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: واشنگتن با استفاده از هر ابزاری مثل کمپین اطلاعات جعلی و گمراه کننده گرفته تا استخدام متخصصان و نفوذ در سیستم‌های اطلاعاتی و تخریب‌های سایبری برای ضربه زدن به روسیه استفاده می‌کند، ولی باید بدانند که هیچ چیزی به آنها کمک نخواهد کرد.

در همین راستا، پیشتر، وزارت خارجه روسیه دربیانیه ای اعلام کرد که دولت «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا از سازمان‌های این کشور می‌خواهد که برای کاهش مشارکت در انتخابات روسیه تلاش کنند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است که مسکو تلاش‌های غرب برای تأثیر مستقیم بر اوضاع داخلی این کشور در آستانه انتخابات را رصد می‌کند.

سرویس اطلاعات خارجی روسیه هم هفته گذشته اعلام کرد دولت آمریکا در تلاش است تا میزان مشارکت عمومی در انتخابات آتی روسیه را تحت تأثیر قرار دهد.

بنا به اعلام سرویس اطلاعات خارجی روسیه، کاخ سفید سازمان‌های غیردولتی آمریکایی را موظف به کاهش مشارکت مردمی در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه کرده است.

در بخشی از بیانیه سرویس اطلاعات خارجی روسیه آمده است: با مشارکت متخصصان برجسته فناوری اطلاعات آمریکا، قرار است حملات سایبری به سیستم رأی گیری الکترونیکی از راه دور روسیه انجام شود که در نتیجه آن شمارش آرای بخش قابل توجهی از رأی دهندگان روسیه را غیرممکن کند.

در خبری مرتبط، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین شنبه شب اعلام کرد: آمریکا در تلاش است تا یک کمپین نفوذ مخفی علیه مقامات روسیه راه‌اندازی کند، اما سرویس‌های امنیتی مسکو برای به حداقل رساندن تأثیر چنین کمپینی وارد عمل شده‌اند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز جمعه درباره دلایل حملات به مناطق روسیه اعلام کرد که اینها تلاش‌هایی برای سایه انداختن بر انتخابات ریاست جمهوری و بی ثبات کردن اوضاع است.

کد خبر 6056814

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
  • انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • انتصاب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لردگان
  • انتقاد مسکو از حربه آمریکا برای ضربه به انتخابات روسیه
  • انتقاد مسکو از حربه آمریکا برای ضربه زدن به انتخابات روسیه
  • انتصاب سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب سرپرست فدراسیون دوومیدانی
  • برنامه ریزی دقیق در حوزه کشاورزی با ثبت اطلاعات در سامانه سامکا