Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار روز گذشته پرسپولیس ایران با الشارجه امارات با دو گل به تساوی رسید تا پرسپولیس با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد.

اخبار ورزشی- قرمزهای پایتخت دیروز دو بار از حریف خود در امارات پیش افتادند ولی اماراتی ها با زدن گل به بازی برگشتند تا نماینده ایران علیرغم احتیاج به برد، به تساوی اکتفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که دیروز دوگل از الشارجه دریافت کرد در هفته اول لیگ قهرمانان هم دو گل از الدحیل قطر دریافت کرده بود و در آخرین بازی لیگ هم با خوردن دو گل از استقلال به نتیجه تساوی دو بر دو رسیده بود.

خوردن شش گل در سه بازی گذشته پرسپولیس در حالی اتفاق افتاده است که این تیم با مربی گری کالدرون در نیم فصل اول تنها ۷گل از رقبا دریافت کرده بود و همین آمار و بردهای اقتصادی کالدرون باعث شده بود که نیم فصل با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسد. پرسپولیس برانکو هم که سه بار پیاپی قهرمان ایران شد در ۳۰بازی برگزار شده در فصل اول ۱۴گل، فصل دوم ۱۵گل و فصل سوم ۱۴گل خورده داشت.

یحیی که در سه بازی قبل از تمام عناصر دفاعی خود شامل مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمدانصاری، سید جلال حسینی و محمد نادری استفاده کرده است با میانگین دو گل خورده در هربازی آمار خوبی از خود به جای نگذاشته است و باید در ادامه راه لیگ، حذفی و قهرمانان آسیا این مشکل را که بخشی از آن به ساختار تیمی و افت نسبی ستاره‌ها مربوط می شود خیلی زود حل نماید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال پرسپولیس گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهرداد محمدی، هوادار دوآتشه پرسپولیس که در این سال‌ها انتظارش برای دریافت پیشنهاد از سوی این باشگاه بی‌نتیجه مانده بود، سرانجام به درخواست جواد نکونام پاسخ مثبت داد و در انتقالی پرسر و صدا پیراهن آبی‌ها را به تن کرد. از قضا مهرداد شروع خوبی هم در این تیم داشت و خیلی زود این امیدواری را به‌وجود آورد که استقلال خریدی درجه یک و پربازده داشته اما هر چه گذشت اثر محمدی در استقلال کمرنگ و کمرنگ‌تر شد. اگر قرار باشد خیلی خلاصه عملکرد هفته‌های اخیر مهرداد را بررسی کنیم، باید بگوییم او در ۱۴بازی اخیر فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. در این ۱۴مسابقه، محمدی ۷بار فیکس بوده که ۶مرتبه تعویض شده و ۷بار دیگر اساسا روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته است. ناامیدکننده‌تر از همه اینکه مهرداد در ۲بازی اخیر حتی یک دقیقه هم به زمین نیامده است.

بازی با پرسپولیس دومین دیداری بود که محمدی در آن ۹۰دقیقه کامل روی نیمکت نشست. این بازیکن هفته قبل در جریان برتری دشوار یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان هم نیمکت‌نشینی کامل را تجربه کرد تا اینطور به‌نظر برسد که او به شکل جدی از افکار فنی و برنامه‌های تاکتیکی نکونام کنار گذاشته شده است. به‌دلیل آنچه در ابتدای مطلب گفتیم، دیدار با پرسپولیس می‌توانست برای مهرداد بسیار «خاص» باشد. او در دربی رفت ۸۱دقیقه بازی کرد که بی‌ثمر بود و در دربی برگشت اصلا به زمین فرستاده نشد. با این شرایط، شاید محمدی تبدیل به ارسلان مطهری دوم استقلال شود. مطهری هم فصل را خیلی خوب شروع کرد اما بعد نیمکت‌نشین شد و به تبریز کوچ کرد. آیا در پنجره تابستانی باید منتظر جدایی محمدی هم باشیم؟

کد خبر 839677 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
  • قهر مهاجمان استقلال و پرسپولیس با دروازه‌ها!
  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟
  • دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود
  • اوسمار: دیدار با گل‌محمدی یک دورهمی دوستانه بود
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس
  • اوسمار: شام با گل‌محمدی؟ فقط یک دورهمی دوستانه بود؛ VAR یکی از دلایل کسل کننده دربی بود!
  • واکنش اوسمار به ملاقات با گل‌محمدی پیش از دربی