Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یوسفی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  بارش باران در آزادراه زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرمدره - ابهر جریان دارد.

وی از بارش برف در دیگر جاده های اصلی استان زنجان خبرداد و اظهارداشت: مسیرهای سلطانیه - خدابنده، زنجان - بیجار، زنجان - طارم، خدابنده - همدان، زنجان- تهم- چورزق، زنجان- دندی لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، جاده های فرعی دندی- تخت سلیمان، نیک پی-ماهنشان و ابهر-خدابنده نیز به دلیل بارش برف لغزنده است.
یوسفی تاکید کرد: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
یوسفی ادامه داد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
به گفته وی، ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ‭‭‭‭‭‭‭‭۵۲۷‬‬‬‬‬‬‬‬ راه روستایی دارد.
این استان پنج هزارو ‭‭‭‭‭‭‭‭۸۴۰‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭‭‭۱۱۳‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭‭‭۳۴۲‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭‭‭۹۷۴‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها راهداری زمستانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی زنجان راهداری زمستانی زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند