Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@05:15:54 GMT

عکس: نوشته جالب پشت خودروی ۲۰۶ له شده!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۹۰۰

عکس: نوشته جالب پشت خودروی ۲۰۶ له شده!

عکس: نوشته جالب پشت خودروی ۲۰۶ له شده!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: بزرگراه امام علی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه ۴۰ جوان عراقی خطاب به حاج قاسم

احمد یوسف‌زاده از ترجمه و انتشار ۴۰ دل‌نوشته از جوانان و دانشجویان عراقی درباره شهید سردار سلیمانی در قالب یک کتاب خبر داد. - اخبار فرهنگی -

احمد یوسف‌زاده، نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از تدوین کتاب جدید خود خبر داد و گفت: این اثر دربردارنده دل‌نوشته‌های جوانان و دانشجویان عراقی درباره شهید سردار قاسم سلیمانی است. 

وی با بیان اینکه قرار است این اثر تا سالروز شهادت سردار به چاپ برسد، ادامه داد: یک روز جوانی عراقی در دایرکت اینستاگرام به من پیام داد و از منقلب شدنش پس از خواندن کتاب "پیش از اذان صبح" گفت. گفت که این کتاب را در بازار نجف خریده و با خواندن هر بخش از آن، اشک ریخته است. من از ترجمه این کتابم اطلاع نداشتم، پس از گفت‌وگو با این خانم عراقی، به ذهنم رسید که روایت‌های جوانان عراقی درباره حاج قاسم را جمع‌آوری کنم.

یوسف‌زاده افزود: با همکاری این خانم، تعداد 40 یادداشت از جوانان عراقی جمع‌آوری شد که همگی درباره حاج قاسم و نقش وی در تامین امنیت عراق اشاره داشتند. برخی از جملات این نامه‌ها و دل‌نوشته‌ها واقعاً مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به عنوان نمونه، یکی از دختران اهل موصل نوشته بود که حاج قاسم! زمانی که داعش حجاب از سر من برداشت، این چفیه تو بود که آن را به من بازگرداند. 

دل‌نوشته‌های سرباز حاج قاسم در عراق

به گفته نویسنده کتاب "آن بیست و سه نفر"، این دل‌نوشته‌ها قرار است پس از ترجمه به زبان فارسی، منتشر شود.

یوسف‌زاده همچنین از انتشار تدوین اثر دیگری نیز خبر داد و یادآور شد: در دوره دکتری موضوع رساله خود را نامه‌های آزادگان قرار داده بودم که مورد استقبال اساتید قرار گرفت. با توجه به ظرفیت این کار، قصد دارم که آن را در قالب کتاب منتشر کنم.

وی ادامه داد: در این اثر نامه‌های آزادگان را از منظر محتوایی در بخش‌های عاشقانه، رمزی، سیاسی و... بررسی کرده‌ام. کتاب قرار است با عنوان "الآن که این نامه را می‌نویسم" منتشر شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دست‌ نوشته‌ های روی موشک‌ های ایران پیش از شلیک به اسرائیل (عکس)
  • تبلیغ جالب خودروی خودران هیوندای (فیلم)
  • (عکس) دست‌نوشته‌های روی موشک‌های ایران پیش از شلیک به اسرائیل
  • عکس/تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • تاریخ با ژابی آلونسو نوشته شد؛ اولین قهرمانی لورکوزن پس از ۱۱۹ سال
  • (ویدئو) در بررسی بودجه حکم جدیدی نوشته نمی‌شود
  • (ویدئو) شعار خاصی که روی موشک سپاه نوشته شده بود
  • نامه ۴۰ جوان عراقی خطاب به حاج قاسم
  • جستار به مثابه فرم
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران