Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه انتخابیه شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این برهه از زمان هر رای مردم، تیری بر قلب دشمن و یک سنگر پدافندی در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مرتضی حمیدی افزود: در شرایطی که برخی کشورهای همسایه دچار مشکل هستند، جمهوری اسلامی ایران در سایه حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد و حضور تاریخی مردم در پای صندوق های رای اهداف شوم دشمنان را در همه حوزه ها خنثی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همدلی، وحدت و انسجام یکی از مهمترین محورهای انتخابات پیش رو است که عامل مهمی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان می‌باشد و در هر شرایطی باید این وحدت و همدلی حفظ شود.
وی گفت: عرصه انتخابات و حضور گسترده در آن نمادی از همبستگی و انسجام ملی است که باید با سالم سازی، قانونمندی و احترام به آرای مردم، نامزدهای اصلح انتخاب شوند.
وی همچنین بر الگو قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی کشور در سال جاری انتخابات دوم اسفند ماه است که همه ما وظیفه داریم با حضور حداکثری خود به آن جلوه‌ای دیگر ببخشیم.
رییس حوزه انتخابیه شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد ادامه داد: مردم ایران اسلامی همواره در همه عرصه ها پایبندی خود را به نظام نشان داده‌اند و در برهه حساس کنونی در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه‌ای به آرمان های این نظام مقدس وارد شود.
وی گفت: مردم ایران با وحدت و انسجام همیشگی خود پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و پایه های این نظام را مستحکمتر خواهند کرد. 

حوزه انتخابیه تربت‌جام تایباد، باخرز و صالح آباد دارای یک کرسی نمایندگی مجلس است، این حوزه انتخابیه ۲۷۱ شعبه اخذ رای در انتخابات دوم اسفند ماه دارد.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.  

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز برای انتخاب یک نماینده خراسان رضوی در آن مجلس به طور همزمان در این استان برگزار می‌شود.

۶ نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در جمع خبرگان هستند.

شهرستان تربت‌جام با ۲۲۵ هزار نفر جمعیت در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد انتخابات مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مشارکت های مردمی مشارکت سیاسی مجلس خبرگان رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد انتخابات مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مشارکت های مردمی مشارکت سیاسی مجلس خبرگان رهبری تایباد انتخابات مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مشارکت های مردمی مشارکت سیاسی مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران داشتن مردمی فهیم است»، گفت: که اکنون وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده و باید پیام امیدوار کننده به جامعه مخابره کنند.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم به آنهایی که دنبال کاهش مشارکت و حتی حضور پیدا نکردن مردم در انتخابات بودند، پاسخ «نه» دادند.

وی افزود: مردم همواره پشتوانه نظام بوده و به رهبری لبیک گفتند، آن‌ها در انتخابات حضور حداکثری داشتند و اکنون وظیفه مسئولان است که قدردان مردم باشند چون بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران داشتن مردمی فهیم ارزشمند است.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که «مردم در این دوره از انتخابات با شور و نشاط بیشتری شرکت کردند»، اضافه کرد: در این شرایط وظیفه ما مسئولان افزایش امیدآفرینی در کشور است. باید همه برنامه‌ها متوجه حل مشکلات مردم باشد و کوتاهی‌ها و قصورها جبران شود تا بتوان به نارضایتی مردم پاسخ داد. مردم پیام خود را با حضور در انتخابات به مسئولان دادند اکنون وظیفه مسئولان سنگین‌تر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صحت انتخابات حوزه انتخابیه مبارکه تأیید شد
  • تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه
  • صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد تأیید شد
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی
  • تایید صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری/ تایید انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر
  • صحت انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری به تایید شورای نگهبان رسید
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان تأیید شد/ تعیین تکلیف ۱۸۹ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان تایید شد/ تعیین تکلیف ۱۸۹ حوزه انتخابیه مجلس
  • هم‌افزایی و اتحاد خوبی بین مسؤولان شهرستان دشتی وجود دارد
  • بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است