Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جلال مرادی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد ، ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه مهلت تبلیغات نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید.

او افزود: از این ساعت به بعد هر‌گونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است و همه احزاب، گروه‌های سیاسی، نامزدها، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هر‌گونه فعالیت تبلیغی یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان ادامه داد: مردم هنگام حضور در شعب اخذ رأی هم هر‌گونه اقلام یا نماد تبلیغاتی مانند عکس و بروشور همراه نداشته باشند.

مرادی ادامه داد: در تمام دوره‌های انتخابات ۲۴ ساعت پیش از آغاز رای دهی‌ها تبلیغات نامزد‌ها به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان همدان

ایسنا/همدان سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان همدان خبر داد.

دکتر طحان نظیف دوشنبه ۲۸ اسفند ماه به ارائه گزارش درباره تایید صلاحیت در تعدادی از حوزه‌های انتخابیه پرداخت و اظهار کرد: با بررسی‌هایی که داشتیم، صحت انتخابات در ۵۶ حوزه انتخابیه تایید شد و بدین ترتیب تعداد حوزه‌های انتخابیه که صحت آن‌ها مورد تایید قرار گرفته به ۱۸۹ حوزه رسید.

‌نظیف مطرح کرد: در استان همدان، انتخابات حوزه‌های انتخابیه همدان و فامنین، اسدآباد، بهار و کبودراهنگ، تویسرکان، رزن و درگزین، ملایر و نهاوند به تایید شورای نگهبان رسیده است.

وی افزود: درباره ۱۹ حوزه انتخابیه باقی‌مانده انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بررسی‌ها ادامه دارد و به محض اینکه به جمع‌بندی برسیم، نتایج را به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایید انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان همدان
  • صدا و سیمای خراسان جنوبی پای کار تبلیغات دور دوم انتخابات
  • هم افزایی بیشتر کاندیدا‌های دور دوم انتخابات مجلس و شبکه خاوران
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه | شمارش آرا آغاز شد
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ شمارش آرا آغاز شد
  • اعلام برنامه‌های تبلیغاتی شبکه سهند در دور دوم انتخابات مجلس
  • برنامه های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در شبکه سهند
  • این ۵ نماینده مجلس آینده چند میلیون تومان در انتخابات هزینه تبلیغات کردند؟ +جزئیات