Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@06:58:34 GMT

کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات در اردبیل+فیلم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۹۴۸

کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات در اردبیل+فیلم

کرسی آزاد اندیشی با محوریت انتخابات همراه با پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، عصر چهارشنبه کرسی آزاد دانشجویی با محوریت انتخابات و بررسی معیارهای انتخاب اصلح با داوری و سخنرانی محمدرضا مولایی استاد علوم سیاسی دانشگاه های اردبیل در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد علوم سیاسی دانشگاه های اردبیل در ابتدای این کرسی به بیان تاریخچه برگزاری انتخابات در کشور پرداخت و گفت: حضور پرشوز مردم پای صندوق های رأی بیانگر وحدت، همدلی و علاقمندی به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه اتکای حاکمیت به مردم از نشانه های تعالی هر کشوری است،گفت: انتخابات یک آوردگاه و میدان سیاسی است و ملتی که تلاش کند از هویت، استقلال و همه داشته های خود دفاع کند، حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت می تواند به یکی از میادین مهم در این عرصه تبدیل شود.

در ادامه این کرسی دانشجویان ضمن بیان دغدغه های خود در مورد انتخابات به تبادل انیشه در خصوص معیارهای انتخاب اصلح پرداختند.

انتهای پیام/ج

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. گرسی آزاد اندیشی انتخابات در اردبیل دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۷۳ قبضه اسلحه از شکارچیان غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل وبه نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان حسن قاسم‌پور با بیان اینکه این سلاح‌های قاچاق و غیرمجاز هنگام حمل و استفاده توسط شکارچیان در مناطق حفاظت شده تحت مدیریت و مناطق آزاد استان کشف و ضبط شد، افزود: از این تعداد ۴۱ قبضه اسلحه غیرمجاز و ۱۳۲ قبضه اسلحه نیز مجاز بوده است.
وی اضافه کرد: افزایش تعامل محیط‌بانان با عوامل فرماندهی نیروی انتظامی و اجرای گشت‌های مشترک در مناطق آزاد و تحت مدیریت از عوامل مهم افزایش کشفیات سلاح شکاری قاچاق در مقایسه با سال گذشته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: همچنین در این مدت با انجام گشت‌های مستمر و اقدامات پیشگیرانه در مناطق حفاظت شده و آزاد استان از ۷۱ مورد صید و شکار غیرمجاز ممانعت بعمل آمده است.
وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان صید و شکار یکی از اولویت‌های اداره کل محیط زیست استان اردبیل است، اظهار کرد: امسال در مجموع ۵۴۲ متخلف در حوزه‌های مختلف زیست محیطی استان از جمله شکار و صید غیرمجاز، زنده گیری حیات وحش، ایجاد آلودگی، تخریب و تعلیف غیرمجاز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل همچنین از صدور ۳۷۷ مورد اخطاریه در راستای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در این استان خبر داد.
قاسم پور از مردم، همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • پیام تمدید ریاست جمهوری پوتین برای پنجمین بار از نگاه زیدآبادی
  • راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 
  • کشف و ضبط ۱۷۳ قبضه اسلحه از شکارچیان غیر مجاز
  • تایید صحت انتخابات ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی
  • تشدید اختلافات در صفوف صهیونیست‌ها پس از «طوفان‌الاقصی»
  • زمان انتخابات هند مشخص شد
  • لاریجانی رکورد زد، قالیباف در برزخ ماند
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان تایید شد
  • صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان زنجان تایید شد