Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@12:22:44 GMT

پیر بسیجیان اردبیل به لقا الله پیوست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۹۴۹

پیر بسیجیان اردبیل به لقا الله پیوست

«حاج حسین علوی زاده» که سالها در جبهه ها حضور داشت و با نَفَس گرم خود به رزمندگان روحیه می داد پس از تحمل یکدوره بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،«حاج حسین علوی زاده» مشهور به حسین عمو که سالها در جبهه ها حضور داشت و با نَفَس گرم خود  به رزمندگان روحیه می داد پس از تحمل یکدوره بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی زاده پس از دوران دفاع مقدس همواره با حضور در صحنه های انقلاب به خصوص راهپیمایی ها و نماز جمعه با شعارهای استکبارستیزی خود مشوق نسل جوان بود. مرآسم تشییع جنازه وی روز پنچشنبه یکم اسفند ساعت ۱۰:۳۰ در روستای چنذانق همجوار باروستای اقبلاغ اقاجان برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است

صدیقه شریف زاده دکترای علوم آزمایشگاهی، متخصص ایمونولوژی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اهمیت روز آزمایشگاه گفت: با توجه به وسعت کار در تشخیص بیماری‌ها این روز بسیار مهم است و بنا بر برآوردهای اطلاعات چاپ شده، ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به تشخیص‌های آزمایشگاهی است.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی تیم مراقبت‌های بهداشتی موضوع آزمایشگاه است و باید روزی برای این امر داشته باشیم تا افراد متخصص این حوزه به جامعه معرفی شوند.

شریف زاده، پیرامون جایگاه آزمایشگاه‌ها در تشخیص و درمان بیماری‌ها، تاکید کرد: آزمایشگاه‌ها در تشخیص بیماری نقش اساسی ایفا می‌کنند و برای کمک به تشخیص پزشکان، غربالگری، پیشگیری از بیماری‌ها و حتی پیگیری درمان، اهمیت بالایی دارند.

وی اظهار کرد: ارزش پیش گویی و پیگیری بیماری نیازمند خدمات آزمایشگاهی است لذا جایگاه این موضوع بسیار بالا است.

شریف زاده گفت: آزمایشگاه‌های خوبی در کشور داریم که خدمات عمومی و تخصصی با کیفیتی را ارائه می‌دهند.

کد خبر 6081717 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • پدر شهیدان دهنوی به فرزندان شهیدش پیوست
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند