Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:13:54 GMT

برگزاری کلاس تقویتی برای دانش آموزان سیل زده جاسک

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۰۷۹

برگزاری کلاس تقویتی برای دانش آموزان سیل زده جاسک

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان روز پنجشنبه دراین باره گفت: کلاس های تقویتی و آموزشی براساس اعلام نیاز آموزش وپرورش جاسک، در روزهای های استراحت معلمان ناحیه یک بندرعباس  در مدارس سیل زده گابریک و لیردف انجام می شود.
وی بیان داشت: همچنین این معلمان اقدام به تهیه تعدادی کتاب های کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق سیل زده جاسک کردند که با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد بحران هرمزگان، این اقلام ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: این معلمان همچنین در راستای مسوولیت اجتماعی خود و با صرفه جویی بخشی از هزینه ها اقدام به خریداری  ۱۰مخزن آب وارسال به مدارس سیل زده روستاهای جاسک کردند.
 دادی زاده اضافه کرد: اختصاص بخشی از هزینه های فرهنگیان به کار خیرخواهانه و کمک به روند رفاهی و آموزشی دانش آموزان مناطق کم برخوردار نشانگر آن است که این قشر علاوه بر مسوولیت انسانی و اجتماعی خود در قبال ملت، مسوولیت هدایتگری و الگویی خویش را به خوبی به منصه ظهور رساندند.

۵۳ مدرسه در شهرستان جاسک درسیل چند روز اخیر آسیب جدی دیده است
 نزدیک به ۲ هزار دانش آموز مناطق سیل زده جاسک به خاطر ورود آب و گِل به منازل آن‌ها، کتاب و نوشت افزار خود را از دست داده اند. 
 در این سیل همچنین خسارت‌هایی به تجهیزات و وسایل آموزشی مدرسه‌های جاسک وارد شده ، آب شرب و برق برخی از مدرسه‌های جاسک نیز قطع شده و بسیاری از مدرسه‌ها را آب فرا گرفته است. 
حدود ۱۶ هزار دانش آموز در نزدیک به ۳۵۰ مدرسه در شهرستان جاسک مشغول به تحصیل هستند.
از نخستین ساعت‌های بامداد جمعه ۲۰ دیماه بارش شدید باران در استان‌های جنوبی همچون هرمزگان آغازشد که موجب آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی، تعطیلی بنادر و مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی استان شد و خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌ها در زمینه راه، پل، کشاورزی، امور شهری و ابنیه ها وارد کرد.
شهرستان جاسک با ۶۰ هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

برچسب‌ها هرمزگان سیل جاسک وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان سیل جاسک وزارت آموزش و پرورش هرمزگان سیل جاسک وزارت آموزش و پرورش سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

««سلامتی» از مواهب عظیم الهی و در برگیرنده سلامت جسمانی، معنوی، روحی و اجتماعی انسان و به فرموده مقام معظم رهبری، سلامت جز مسائل درجه یک هر کشوری است.

اهمیت و جایگاه این مقوله در نظام آموزش و پرورش به گونه‌ای است که ساحت تربیت زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است و در سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان تأکید شده است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌شود در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» به منظور حساس کردن جامعه نسبت به مشارکت خانواده‌ها در مردمی سازی سلامت، فرصت مغتنمی است تا در مدرسه به عنوان دریچه خدمات اجتماعی با نگاهی ویژه به ظرفیت‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته در جهت پیشگیری از بیماری‌ها در قالب برنامه‌های منسجم همراه با مشارکت در مسیر تحقق سلامت دانش آموزان عزیز گام برداریم.

مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها، می‌تواند گام مؤثری در نهادینه سازی آموزه‌های بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه بردارد و دانش آموزان هم می‌توانند به عنوان سفیر سلامت برای خود، همسالان و خانواده خود در ارتقای سواد سلامت و بهداشت عمومی نقش آفرین باشند.

ضمن تبریک هفته سلامت، با ارج نهادن به شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دست‌اندرکاران بخش سلامت و آموزش کشور، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.»

کد خبر 746603

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق