Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین رحمانی هزاررود روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم رسالت اصلی وزارت کشور است و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را دربر دارد.

وی یادآورشد: بر این اساس در راستای برگزاری قانونمند و سالم انتخابات از هیچ یک از اقدامات قانونی چشم پوشی نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی هزاررود تصریح کرد: رسالتی که بر عهده مجریان انتخابات قرار داده شده باید به نحو احسن به منصه ظهور رسیده و با بهره گیری از نقاط ضعف و قوت انتخابات های گذشته، تمام مساعی لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان سلطانیه به کار گرفته شود.

این مسؤول ادامه داد: اعضای هیات اجرایی نیز با حساسیت کامل و هوشیارانه در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند و از هرگونه اقدام شائبه انگیز مبنی بر له و یا علیه فرد خاصی جدا خودداری می‌شود.

وی بر لزوم تعامل قانونی بین هیات های اجرایی و نظارت تاکید کرد و گفت: قبل از بروز هرگونه مسائل اعم از اقدامات شبه دار انتخاباتی، باید از آن پیشگیری کرد.

رحمانی هزاررود افزود: بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات استان و کمیته اجرایی شهرستان، رایزنی های مختلف و متعددی در راستای ایجاد بسترهای لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات در این شهرستان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام لازم و صد درصدی مجریان انتخابات نیز در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو به کار گرفته شده و بسترهای کافی در این مسیر نیز مهیا است.

به گفته فرماندار سلطانیه،  بر اساس پیش‌بینی‌ها برای شهرستان سلطانیه با ۲ حوزه فرعی در زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.  

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.  

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان انتخابات مجلس شورای اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران وزارت کشور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر

 هنرمندان شهرستان آذرشهر آثار هنری خود را با مفاهیم دینی و ارزشی، جبهه‌ مقاومت انقلاب اسلامی و عملیات وعده‌ صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم سفاک صهیونیستی به تصویر کشیدند.

این رویداد هنری به همت بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آذرشهر برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است