Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:00:23 GMT

۵۹ شعبه اخذ رای در شهرستان ماهنشان دایر می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۲۰۲

۵۹ شعبه اخذ رای در شهرستان ماهنشان دایر می شود

مجتبی نوری تعداد شعب اخذ رای در شهرستان ماهنشان را ۵۹ شعبه خواند وگفت: از این تعداد ۴۸ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۱ شعبه اخذ رای سیار خواهد بود.

فرماندار ماهنشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ماهنشان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجتبی نوری به آماده باش شهرستان در روز انتخابات اشاره کرد و گفت: در این شهرستان ۵۹ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که از این تعداد، ۴۸ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۱ شعبه اخذ رای سیار است.

 

این مقام مسئول از حضور 1200 نیروی انسانی در فرایند انتخابات 2 اسفند خبر داد و گفت: دوره های آموزش لازم برای این افراد برگزار شده است.

 

فرماندار ماهنشان بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و یادآوری شد: با توجه به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب ناامیدی دشمنان می شود.

 

به گفته نوری، تمهیدات و اقدامات لازم و قانونی برای این دوره از انتخابات پیش بینی شده است و مشکلی برای برگزاری انتخابات مجلس در شهرستان ماهنشان وجود ندارد.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار ماهنشان حضور حداکثری درانتخابات انتخابات مجلس شهرستان ماهنشان شعبه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران