Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@08:04:19 GMT

بارش برف در گردنه های قزوین

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۲۶۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف از ساعاتی پیش در اکثر گردنه‌های استان آغاز شده است. ناطقان: جواد حق لطفی اظهار کرد: هم اکنون برف در گردنه آوج در محور قزوین- همدان، کوهین در آزادراه قزوین- رشت، گردنه هجیب در محور بوئین زهرا به ساوه، گردنه‌های الموت، ارتفاعات طارم و محور تاکستان به زنجان از ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه آغاز شده و در سایر محورهای استان قزوین نیز بارش‌ها به صورت باران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: با توجه به کاهش دید در محورهای برفی و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، رعایت فاصله طولی در هنگام رانندگی الزامی است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در اواخر هفته جاری، راهداران استان قزوین از دیروز چهارشنبه به صورت ۱۰۰ درصدی در آماده باش قرار دارند و تمام مرخصی کارکنان نیز لغو شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: به منظور پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای بلافاصله پس از ریزش برف کار نمک پاشی و برف روبی نیز آغاز شده است.

۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات خدمات راهداری زمستانی را در استان قزوین انجام می‌دهند.
کد خبر
منبع: مهر برچسب ها: گردنه ، قزوین ، ناطقان ، برف ، جاده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گردنه قزوین ناطقان برف جاده استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران درخراسان رضوی از امشب ۶ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی گفت: پیک بارش باران در خراسان رضوی از امشب، حدود ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و تا صبح سه شنبه ادامه دارد.

یوسف بنی‌اسدی گفت: این بارش نیمه غربی استان را فراخواهد گرفت و به مشهد، قوچان و سرخس نخواهد رسید.

وی افزود: با وجود بارش باران، امشب شاهد لغزندگی سطح جاده‌ها در مناطق غربی استان خواهیم بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت:در روزهای آینده نیز در بخش‌هایی از استان رگبار پراکنده خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • بارش برف‌وباران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده‌های ۲۷ استان
  • بارش برف در گردنه نقره کمر تفرش
  • آخرین وضعیت بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری + تصویر
  • آغاز بارش باران درخراسان رضوی از امشب ۶ فروردین
  • پیک بارش باران در سطح خراسان رضوی از امشب آغاز می شود
  • هشدار پلیس راه قزوین درباره لغزندگی جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین و بارش برف و باران در جاده‌های شمالی
  • در اکثر محورهای کوهستانی و گردنه‌های همدان شاهد بارش برف هستیم
  • آغاز بارش برف در جاده چالوس | تصاویر