Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شاگردان جانپیرو گاسپرینی که در اولین حضورشان در رقابت های لیگ قهرمانان توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.، با پیروزی در این دیدار، اکنون شانس زیادی برای صعود به جمع 8 تیم پایانی دارند.
به گزارش آریا، تنها 16 دقیقه از بازی سپری شده بود که آتالانتا با گل هاتبور پیش افتاد. روی پاس تند و تیز گومز بود که هاتبور با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه تا دقیقه 42 پا بر جا بود تا اینکه ایلیچیچ که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، با شوتی تماشایی توپ را به طاق دروازه والنسیا کوبید. نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، آتالانتا به گل سوم رسید. این بار نوبت فرولر بود که با یک شوت دیدنی، اختلاف را به سه گل افزایش داد.
فشار حملات آتالانتا بعد از این گل افزایش پیدا کرد و در دقیقه 62، روی یک حمله سریع، هاتبور گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. چهار دقیقه بعد، روی اشتباه بازیکنان آتالانتا، چریشف پشت محوطه جریمه میزبان صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق، یکی از گل های خورده را جبران کرد. اما تلاش بازیکنان میهمان برای کم کردن فاصله ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به پایان رسید تا والنسیا برای صعود، کار دشواری در دیدار برگشت داشته باشد.

شاگردان ژوزه مورینیو که میزبان تیم آلمانی لایپزیش بودند، در نهایت با تک گل تیمو ورنر از روی نقطه پنالتی مغلوب شدند. تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه دوم بازی به گل برسد اما ضربه آنخلینو به تیر دروازه تاتنهام برخورد کرد. در نیمه اول در مجموع این بازیکنان لایپزیش بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شدند اما در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم لایپزیش بهتر شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 56 بود که روی یک پاس در عمق دفاع تاتنهام، لایمر درون محوطه جریمه توسط دیویس سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. تیمو ورنر پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست هوگو لوریس، دروازه تاتنهام را باز کرد.
بعد از این گل بازیکنان تاتنهام پیش کشیدند اما در دقیقه 62 این لایپزیش بود که می توانست به گل دوم برسد ولی ضربه پاتریک شیک به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازیکنان تاتنهام بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و می توانستند در دقیقه 73 به گل تساوی برسند اما واکنش عالی گولاچی روی ضربه لوسلسو، دروازه لایپزیش را بسته نگه داشت. تلاش بازیکنان میزبان برای زدن گل تساوی تا دقایق پایانی ادامه داشت اما در نهایت لایپزیش توانست به یک پیروزی باارزش از این دیدار خارج از خانه دست پیدا کند.
شرح گل‌ها:
تاتنهام 0-1 لایپزیش؛ ورنر (58): بن دیویس با خطای بی مورد خود، لایمر را درون محوطه جریمه سرنگون کرد. ورنر پشت نقطه پنالتی ایستاد و ضربه‌اش به حدی قدرت داشت که توپ از زیر دستان لوریس وارد دروازه شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آتالانتا والنسیا تاتنهام لایپزیش محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته

نگاهی به نتایج تیم پرسپولیس در ۸ دیدار آخر و آمار رقم خورده در ۵ مسابقه اخیرش از اوج‌گیری دوباره سرخپوشان پایتخت می‌دهد.

سرویس ورزش مشرق - شاگردان اوسمار ویرا برزیلی از هفته شانزدهم لیگ برتر که در خانه تیم اراکی تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم دادند حالا یک نفس با کسب امتیازات کامل - منهای دیدار مقابل استقلال - گام بلند و استواری به سمت دفاع از عنوان قهرمانی خود برداشته‌اند.

بازیکنان پرسپولیس که در هفته شانزدهم تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک دادند در هفته‌های هفدهم هجدهم و نوزدهم با سه پیروزی متوالی به استقبال دیدار دربی رفتند.

پرسپولیس در هفته هفدهم دو بر صفر تراکتور را شکست داد. سپس در هفته هجدهم یک بر صفر ذوب آهن را در خانه‌اش مغلوب کرد و در دیدار هفته نوزدهم ۴ بر ۲ در تهران از سد تیم فولاد خوزستان عبور کرد. ۹ امتیاز تا پیش از دیدار دربی پرسپولیس را به نزدیکی صدر جدول و آبی پوشان رساند. اما دروازه این تیم دو بار در دیدار مقابل فولاد خوزستان باز شد.

نکته جالب توجه در ۵ مسابقه آخر پرسپولیس از هفته بیستم تا بیست و چهارم بسته ماندن دروازه پرسپولیس و کسب حداکثر امتیازات بوده است.

شاگردان اوسمار ویرا که در دیدار مقابل استقلال در هفته بیستم تن به تساوی بدون گل دادند در ۴ دیدار متوالی پس از آن برنده از زمین خارج شدند تا با کسب امتیازات کامل بدون گل خورده حالا ۴۵۰ دقیقه هم دروازه‌شان را بسته نگه داشته باشند.

سرخپوشان پرسپولیس در هفته‌های اخیر پس از شکست مقابل آلومینیوم ۱۴ بار ظرف ۸ دیدار دروازه رقبای خود را باز کرده‌اند که میانگین ۱.۷۵ گل در هر بازی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده و تفاضل گل این تیم را به مثبت ۲۰ افزایش داد.

قدرت گرفتن دوباره توان تهاجمی و گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم با راه افتادن مهدی ترابی و حضور موفق عیسی آل کثیر و استون اورونوف زنگ خطر جدی را برای آبی‌پوشان تهرانی به صدا درآورده است. اینکه مدافع عنوان قهرمانی پس از عدم موفقیت در نیم فصل اول حالا دوباره عزم خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی فصل گذشته جزم کرده و نه گل می‌خورد و نه از امتیازات مسابقات پیش رویش چشم پوشی می‌کند.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان روز اول مسابقات هفته بیست و چهارم

در واقع پرسپولیس از مجموع ۲۷ امتیاز موجود در دور برگشت تا پایان هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، منهای شکست مقابل آلومینیوم اراک و تساوی با استقلال - که جمعاً موجب از دست رفتن ۵ امتیاز شد - تا اینجا ۲۲ امتیاز کسب کرده و توانسته امتیازات خود در پایان نیم فصل اول را از عدد ۳۰ به ۵۲ افزایش بدهد.

یادآور می شود؛ تفاضل گل تیم پرسپولیس در پایان نیم فصل اول مثبت ۹ بود ولی حالا به مثبت ۲۰ نیز افزایش پیدا کرده است.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان دور رفت

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین بازیکن استقلال به روایت آمار
  • کالیاری ۲-۲ یوونتوس/ فرار بانوی پیر از شکست مقابل شاگردان رانیری+ فیلم
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت