Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز پنجشنبه با بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز (۱ اسفندماه ۹۸) شمار نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی به ۱۵۰ نفر متشکل از ۲۱ زن و ۱۲۹ مرد رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: هم اکنون تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ۵۱ نفر است و شمار کاندیداها در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز به ۲۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه خمین را ۱۱ نفر و حوزه انتخابیه شازند را ۲۱ نفر برشمرد و اضافه کرد: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه به ۳۰ نفر و تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه محلات و دلیجان نیز به ۱۵ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: شمار کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در استان مرکزی همزمان با آغاز فرصت تبلیغات (۲۴ بهمن ماه)، ۱۹۷ نفر بود که طی هفت روز اخیر به ۱۵۰ نفر رسیده است.

گفتنی است از صبح امروز، مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و انتخابات فردا دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی انتخابات انتخابات مجلس تبلیغات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود