Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:23:50 GMT

زنجان در روز انتخابات، برفی و بارانی نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۳۹۶

زنجان در روز انتخابات، برفی و بارانی نخواهد بود

در روز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مصادف با هفتم اسفند ماه ۹۴ نیز آسمان زنجان آفتابی و بدون بارندگی بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فردا /جمعه ۲ اسفند ماه/ هوای زنجان بدون بارندگی برف و باران و با آسمانی صاف پیش بینی می شود.

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح هنگام، هوا در برخی مناطق استان زنجان مه آلود خواهد بود و وزش باد را در سطح این استان خواهیم داشت که پیش بینی می شود در برخی مناطق سرعت آن به ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزش باد در سمت جنوب و جنوب شرق استان زنجان بیشتر از دیگر مناطق خواهد بود، اظهار داشت: به لحاظ دمایی نیز، میزان دما نسبت به امروز /پنجشنبه/ ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.

سلطانی افزود: روز گذشته /چهارشنبه/ و بامداد امروز سرعت وزش باد در شهر زنجان ۳۳ کیلومتر بر ساعت و در منطقه فرودگاه نیز ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان به میزان دمای مراکز شهری این استان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: طی مدت یاد شده، ابهر و خرمدره با دمای صفر و آببر مرکز شهرستان طارم نیز با دمای ۱۱+ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقطه زنجان بودند.

سلطانی، دمای فعلی شهر زنجان را یک درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان زنجان درجه سانتیگراد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور

آفتاب‌‌نیوز :

ادق ضیائیان، درباره وضعیت جوی امروز پنجشنبه ۹ فروردین گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات کرمان و برخی مناطق شرق و شمال شرق رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، برای جمعه ۱۰ فروردین در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، جنوب اصفهان، شنبه ۱۱ فروردین در برخی نقاط استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه ۱۲ فروردین در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: برای دوشنبه ۱۳ فروردین بارش در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت. همچنین طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید، در مناطق مستعد، گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۱۱ فروردین‌ماه) قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آسمان صاف پایتخت
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوای استان همدان
  • این شش استان امروز بارانی هستند/ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
  • وقوع ناپایداری‌های جوی در استان کرمان
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد