Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای مردم متدین، بصیر و دشمن شناس ایران را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

وَإِذ تَأَذَّنَ رَبُّکُم لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم وَلَئِن کَفَرتُم إِنَّ عَذابی لَشَدیدٌ

اگر شکرگزاری کنید، نعمت خود را بر شما خواهم افزود و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(آیه ۷ سوره ابراهیم)

شکر و سپاس ذات اقدس احدیت جلّ و علا به پاس موهبت عظیم الهی، نظام مقدس دینی برآمده از انقلاب اسلامی به زعامت احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حاصل جانفشانی، ایثار و رشادت مردم شریف و متدین در سالیان متمادی و خون‌بهای ده‌ها هزار شهید گلگون‌کفن، نظام مقدسی که به توفیق الهی و فداکاری ملت، برای نخستین بار طومار ذلت، وابستگی، تحقیر و سلطه بیگانگان را در هم پیچید و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را به ارمغان آورد.

و اینک نسل کنونی امانتدار ودیعه‌ای است که حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده‌اند و از مصادیق عینی و عملی حفظ نظام، حضور مردم در صحنه از جمله انتخابات است، انتخابات تجلّی جمهوریت و راهکار مبتنی بر اصل ششم قانون اساسی برای ایفای نقش مردم از طریق رأی در اداره امور کشور است. خاصه در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه‌افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام می‌باشد، بنا بر این شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری واجدین رأی در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار ام‌القرای جهان اسلام و به اذن‌الله بار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن شناس وعامل به هنگام به وظیفه دعوت می‌نماید با الهام ازمنویات گهربارمقتدای عظیم الشان عزیزتراز جان مان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و سایر مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» در استمرار حضور حماسی در صحنه و خلق حماسه‌های ماندگار و شگفتی آفرین چهل و یک سال مایه مباهات گذشته به‌عنوان کارآمدترین مانور انسانی در خنثی‌کردن توطئه رذیلانه دشمن به ویژه راهپیمایی پر شور یوم الله ۲۲ بهمن و تشیع پیکر پاک و مطهر سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی بود، شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری را به حق وظیفه شرعی، انقلابی و جهاد سیاسی قلمداد و با رأی حداکثری و ان‌شاءالله تعالی انتخاب نمایندگان شایسته نظام دینی به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل نموده و در افزودن برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سهیم گردیدند و با سربلندی اسلام و اقتدار افزون‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی دوستان را امیدوار و دشمنان کینه توز و در رأس آن، قاتل خون آشام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی م و، مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، آمریکای جهان خوار را مأیوس کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این مجموعه دارای مسؤولیت مهمی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام ماند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته برای برگزاری مراسم و برنامه‌ها یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

وی ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

کد خبر 6063296

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حفظ حرمت نوامیس مسلمین، خط قرمز امت اسلامی است
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جنایات اسرائیل را محکوم کرد
  • رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد