Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: انتخابات، تعیین مسیر حرکت به‌سوی سرنوشت و خودباوری است و شرکت و حضور گسترده در روز تعیین سرنوشت کشور مشتی محکم به دشمنان ایران اسلامی است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

ملا عبدالقادر بیضاوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه٬ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن در روند توسعه آذربایجان غربی‌ اظهار داشت: انتخابات همواره برای تمام مردم ایران مهم بوده و وظیفه کل مسلمانان ایران و آحاد جامعه حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف بر حضور افکار و سلایق مختلف در انتخابات تاکید داشتند و این مهم را از ضروریات برشمرده‌اند.

ملا بیضاوی تصریح کرد: انتخابات گامی بزرگ برای بیمه کردن آینده و جوابی دندان‌شکن به آمریکا و اسرائیل است و لازمه رقابت جدی در آن  حضور سلایق مختلف در کنار هم است و در این صورت است انتخابات نتیجه رضایت بخشی خواهد داشت.

وی بیان کرد : ملت آگاه و دشمن شناس ایران با درایت و تیزبینی در حساس ترین زمان به میدان آمده و در این انتخابات نیز یک بار دیگر شعور سیاسی خود را به نمایش می گذارند.

بیضاوی گفت: سرمایه گذاری و توطئه های دشمنان برای تغییر دادن مسیر انتخابات هنوز ادامه دارد آنها از هیچ ترفندی برای متوقف کردن انتخابات دریغ نمی کنند بنابراین در این برهه از زمان هشیاری مردم خواهد توانست به دشمنان داخلی و خارجی فرمان عقب‌نشینی بدهد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: کسانی که شورای نگهبان را مانعی در برابر برخی افراد می دانند هنوز همگام با دشمن حرکت می کنند آنها به این باور نرسیده اند تمامی دولتهای قبلی در سایه همین شورای نگهبان بر مسند قدرت نشستند.

وی بیان کرد: این افراد با تائید شورای نگهبان بر اساس قانون وارد عرصه انتخابات شده‌اند و این فرصتی است که مردم با تحلیل‌های صحیح رسانه‌ها، قدرت انتخاب داشته باشند.

دعوت امام جمعه ارومیه از ‌مردم ایران برای حضور گسترده در انتخابات مجلسامام جمعه اهل سنت ارومیه: اتحاد و همبستگی شیعه و سنی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمود عینی می‌یابد‌

این روحانی برجسته با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران با رفتن به پای صندوق‌های رأی دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد، افزود: امیدوارم همانند گذشته که مردم همیشه در تمام صحنه‌های مهم کشور پای ثابت بوده، دوم اسفندماه نیز با شور و اشتیاق تمام در انتخابات شرکت کنند چراکه مردم سرنوشت خود را با انتخاب افراد توانمند و شایسته تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اهل سنت ارومیه در انتخابات فردا حضور صددرصدی دارند تصریح کرد: حضور گسترده در انتخابات پیام اتحاد و همبستگی مردم ایران اسلامی را به تمام دنیا نشان داده و بیانگر ارادت خاص و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری و حافظ و نگهبان نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات، رأی ندادن و تبلیغ منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه، حرام و جزء گناهان بزرگ محسوب می‌شود، تاکید کرد: شرکت در انتخابات واجب عینی و تکلیف شرعی است.

ملا بیضاوی بیان کرد: باید همه مردم فهیم و با شرف ارومیه  در این عرصه مهم سرنوشت‌ساز خود شرکت کنند و با انتخاب آگاهانه، نماینده اصلح و انقلابی را راهی مجلس کنند.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت ارومیه حضور گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شهردار اراک در حمایت از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی

شهردار اراک با صدور بیانیه‌ای از پاسخ دندان شکن خادمین مردم ایران در سپاه پاسداران قدردانی کرد و حمایت از مدافعین امنیت را امری واجب دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی در متن بیانیه علیرضا محمودی آمده است: سپاه پاسداران به وعده صادقانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حمله رژیم منحوس صهیونیستی جامعه عمل پوشاند و پاسخی دندان شکن به جنایت کارانی داد که دستشان به خون شهدای مقاومت آغشته است.

این بیانیه می‌افزاید: طبق اصول بین و المللی اقدام دلاور مردان سپاه پاسداران دفاع مشروع و پاسخی حق‌طلبانه به اشغالگران سرزمین مقدس بود که قطعاً در تاریخ ثبت خواهد شد چرا که این پاسخ در حفاظت شده ترین منطقه جهان صورت گرفت تا به دنیا ثابت کند اگر خطایی از رژیم صهیونیستی سر زند قطعاً دلاوران مقاومت اسلامی با مشتی آهنین آن را جبران می‌کنند تا کاری جز فرار از دستشان برنیاید.

در این بیانیه تصریح شده است: اینجانب به عنوان شهردار کلان‌شهر اراک، حمایت قاطع خود را از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام می‌کنم و امیدوارم سعادتی بزرگ از جانب پروردگار نصیب تمامی فداکاران جبهه حق علیه باطل شود.

کد خبر 744537

دیگر خبرها

  • به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • نیرو‌های مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • سرلشکر موسوی: به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • نیروهای مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • جسارت و کوته‌بینی رژیم صهیونیستی پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید
  • اسرائیل سیلی قاطعانه‌ای از ملت ایران خورد
  • بیانیه شهردار اراک در حمایت از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق رزمندگان اسلام، پاسخی دندان شکن به گستاخی رژیم صهیونیستی بود