Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -  ضمن آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399
ضمن آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 بدین وسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به اعلام وزارت کشور مبنی بر برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 99/01/29 و تداخل آن با برگزاری آزمون فوق الذکر، به منظور ایجاد تسهیلات هر چه بیشتر و برگزاری هرچه مطلوبتر آزمون مذکور زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به روزهای چهارشنبه 99/02/03 و پنجشنبه 99/02/04 تغییر می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام تاریخ پرینت کارت و سایر اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون در روز دوشنبه مورخ 99/01/18 از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارشد ناپیوسته سال برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز در سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تغییرات آزمون سراسری سال 1403، گفت: مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص «سیاست‌ها و ضوابط کیفیت‌بخشی دانشگاه فرهنگیان» و «نظام‌نامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش»، آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم با دفترچه اختصاصی سؤالات جداگانه برگزار می‌شود، یعنی داوطلبان علاقه‌مند به پذیرش در این دوره‌ها پس از پاسخگویی به سؤالات آزمون اختصاصی در گروه آزمایشی انتخابی خود، بلافاصله باید به دفترچه سؤالات ویژه دانشگاه فرهنگیان که شامل سؤالات مواد آزمونی: هوش و استعداد معلمی با «ضریب 3» و تعلیم و تربیت اسلامی با «ضریب 2» است نیز پاسخ دهند.

 وی افزود: انتخاب رشته داوطلبان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در اردیبهشت ماه و به صورت مجزا انجام خواهد شد و فرایند معرفی داوطلبان برای مرحله ارزیابی شایستگی معلمی و انجام این مرحله به نحوی انجام می‌شود که نتیجه نهایی پذیرش آنها تا نیمه اول مرداد ماه اعلام شود.

 پورعباس خاطرنشان کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز در سلامت کامل برگزار شد. عوامل اجرایی و حفاظتی برای آرامش و امنیت داوطلبان آزمون سراسری و حفظ صیانت این آزمون ملی تمام تلاششان را کردند و به عنوان آخرین اقدام، برای اینکه خیال داوطلبان از بروز هرگونه تقلب و شبهه راحت باشد علاوه بر نسل اول و دوم دستگاه‌های آشکار ساز نسل سوم این دستگاه‌ها در آزمون سال جاری در 412 شهرستان و 1993 حوزه بکار گرفته شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از جایگاه ویژه خانواده‌های محترم داوطلبان بازدید کرده و با آنان به گفت‌وگو نشستند در این گفت و گو والدین داوطلبان ضمن طرح نظرات و دیدگاههای خود از اقدام دانشگاه الزهرا(س) برای ایجاد جایگاهی برای استراحت والدین داوطلبان در زمان برگزاری آزمون تقدیر و تشکر کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تدابیر سازمان سنجش برای امنیت کنکور رييس سازمان سنجش: كنكور تا سال 92 حذف مي‌شود

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است