Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: متهمان متواری با سلاح جنگی توسط ماموران این یگان و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کاشمر دستگیر شدند.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جمعه پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست کاشمر ضمن پایش منطقه شکار ممنوع سیدمرتضی متوجه صدای شلیک تیر در منطقه شده و ۲ نفر مسلح با سلاح جنگی را مشاهده نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: ماموران طی تماس با اداره حفاظت محیط زیست کاشمر اقدام به مستند سازی نموده و طی هماهنگی به عمل آمده با مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کاشمر جهت دستگیری متخلفین عازم منطقه شدند و در مسیر بازگشت متهمین کمین کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: به رغم حضور ماموران در منطقه متهمین موفق به فرار شدند، ولی از آنجا که مستندات لازم تهیه شده بود متهمین شناسایی و با حکم جلب توسط دادستان شهرستان دستگیر شدند.

جمعه پور افزود: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه هشت فشنگ جنگی کشف شد.

او از دوستداران طبیعت خواست هرگونه تخلف شکار و صید را از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۷۲۲۶۴۳۲ یا سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حیات وحش سلاح جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از دریافت گزارش شکار یک راس کل وحشی توسط متخلف حرفه‌ای و سابقه دار در شهرستان بویراحمد، یگان حفاظت محیط زیست پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم گزارش واصله، و هماهنگی با اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اقدامات قانونی را  انجام دادند. سلام جاودان خرد افزود: یگان حفاظت محیط زیست استان با هماهنگی مراجع قضایی، پس از بازرسی از منزل متخلف، مقداری گوشت کل شکار شده کشف و ضبط کرد. وی ادامه داد: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید هرگونه  خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزاء حیات وحش زنده و ذبح شده جرم بوده، و مطابق با قانون، متخلف به مراجع قضایی معرفی شد. جاودان خرد تاکید کرد: محیط بانان با تلاش شبانه روزی خود حاشیه امنی برای متخلفان باقی نخواهند گذاشت و سامانه رایگان مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه محیط زیست است.

دیگر خبرها

  • افزایش جرایم آسیب به حیات وحش در انتظار تصویب شورای عالی محیط زیست 
  • دوقلوزایی بز کوهی منطقه حفاظت شده خاییز + فیلم
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه قرق‌های شکار
  • شکارچی غیرمجاز بز کوهی، در دام قانون افتاد
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۵ شهر مازندران
  • جریمه آسیب به حیات وحش سنگین شد
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی
  • بازدید بیش از هزار نفر از غرفه اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی