Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مربی جوان لایپزیشی‌ها رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرده است.
به گزارش آریا، مربی جوان لایپزیش، به جوان‌ترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در مراحل حذفی تبدیل شد. مربی جوان لایپزیشی‌ها رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرده است. ناگلزمن، مربی جوان لایپزیش که به خاطر سن و سال کمی که دارد، و البته توانایی فنی خود، بارها رکوردهایی را به نام خود ثبت کرده و به نظر می‌رسد حالا نوبت اروپا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به همراه تیمش با کسب 11 امتیاز از 6 مسابقه در گروه G لیگ قهرمانان اروپا، موفق به صعود به مرحله حذفی به عنوان تیم صدرنشین شد. حالا ناگلزمن با حضور روی نیمکت لایپزیش برای دیدار برابر تاتنهام، با 32 سال و 211 روز، به جوان‌ترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در مراحل حذفی تبدیل شده است.

- دو بازین لایپزیش، در اتفاقی عجیب دو لباس متفاوت نسبت به باقی بازیکنان به تن کردند. در جریان پیروزی لایپزیش برابر تاتنهام، تیم آلمانی با لباس‌های عجیبی پا به میدان گذاشت. درواقع آن‌ها لباس‌های همیشگی خود را به تن کرده بودند ولی لباس دو تا از بازیکن‌های این تیم با دیگر بازیکنان متفاوت بود. در شبکه‌های اجتماعی، عکس زیر به یکی از سوژه‌های این دیدار تبدیل شده که در آن کاملا مشخص است که تیمو ورنر و انکونکو، لباس‌های متفاوتی را نسبت به دیگر بازیکنان این تیم، به تن کرده اند.

- رفتار ستاره خط هافبک اسپرز در بازی با لایپزیش شاید برای او گران تمام شود. در جریان برتری 1-0 لایپزیش مقابل تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دله آلی در دقیقه 64 با اریک لاملا تعویض شد. این تصمیم مورینیو خیلی مورد استقبال ستاره انگلیسی اسپرز قرار نگرفت و او روی نیمکت به تعویض خود اعتراض کرد. حالا باید منتظر ماند و دید که ژوزه مورینیو نسبت به این رفتار دله آلی، چه واکنشی نشان می دهد.

- دروازه بان فرانسوی اسپرز پس از بازگشت از مصدومیت، آماده نشان می دهد. در جریان برتری 1-0 لایپزیش مقابل تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هوگو لوریس بسیار درخشان ظاهر شد و از سنگین تر شدن شکست تیم مورینیو جلوگیری کرد. به نقل از وبسایت یوفا؛ با وجود شکست اسپرز در آلمان، بهترین بازیکن زمین از تاتنهام است. هوگو لوریس که با واکنش های خود، 4 بار دروازه تیم مورینیو را نجات داد به عنوان بهترین بازیکن دیدار رفت لایپزیش و تاتنهام انتخاب شد.

- بازیکن هلندی تیم شهر برگامو، مرد اول سن سیرو در بازی با والنسیا بود. در جریان برتری 4-1 آتالانتا مقابل والنسیا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هانس هاتبوئر دو بار گلزنی کرد تا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. به نقل از وبسایت رسمی یوفا؛ هافبک راست 26 ساله و هلندی آتالانتا به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم با والنسیا انتخاب شد و جایزه ویژه این بازی را دریافت کرد. هاتبوئر در سال 2017 در ازای 1 میلیون یورو از خرونینخن به آتالانتا پیوسته است.

- شاگردان گاسپرینی در اولین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا، مایه سرفرازی ایتالیا شدند. پس از برتری 4-1 آتالانتا مقابل والنسیا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مرور نکات آماری این بازی از نگاه اوپتا می پردازیم:
هانس هاتبوئر اولین گل تاریخ آتالانتا در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد.
پس از مارکو فن باستن و کلارنس سیدورف، هانس هاتبوئر سومین بازیکن هلندی است که در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا برای تیمی از ایتالیا موفق به ثبت حداقل 2 گل می شود.
پس از اینتر (اکتبر 2004)، اولین تیم ایتالیایی است که مقابل یک رقیب اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت حداقل 4 گل می شود. در هر دو مورد، والنسیا رقیب تیم های ایتالیایی بوده است: والنسیا 1_5 اینتر (2004) و آتالانتا 4_1 والنسیا (2020)
یوزیپ ایلیچیچ برای اولین بار در طول دوران حرفه ای خود، از مرز 16 گل در همه رقابت های یک فصل عبور کرد.
آتالانتا با 9 گلزن متفاوت در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، از این حیث در کنار تاتنهام و بایرن مونیخ رکورددار است.

- پس از برتری 1-0 لایپزیش مقابل تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مرور نکات آماری این دیدار به نقل از اوپتا می پردازیم:
تیمو ورنر زننده اولین گل تاریخ لایپزیش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بود.
تعداد بردهای مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی: 81 برد و تعداد بردهای ناگلزمن در همه رقابت ها به عنوان سرمربی: 74 برد
یولیان ناگلزمن با 32 سال و 211 روز جوان‌ترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در مراحل حذفی لقب گرفت. وقتى مورینیو در سال 2004 با پورتو قهرمان اروپا شد، ناگلزمن 16 سال داشت!
مورینیو برای سومین بار در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. در هر دو مورد قبلی، تیم های او در نهایت از دور رقابت ها خارج شدند و به دور بعدی صعود نکردند. (با چلسی در فصل 2005/06 و با رئال مادرید در فصل 2010/11 هر دو بار مقابل بارسلونا)

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاهکار ایتالیایی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نام خود ثبت بهترین بازیکن مراحل حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • یورو رکورد زد
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟