Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی از اجرای برنامه شنبه های با کتاب و استفاده از فضای مجازی برای معرفی کتاب به منظور افزایش سطح مطالعه و کتابخوانی در بین مردم روستای باورس خبر داد.

«اکرم اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از برنامه هایی که در کانون فرهنگی هنری سراج در روستای باورس به منظور افزایش مطالعه و دانش عموم مردم صورت می گیرد، شنبه های با کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس قزوین ادامه داد: در گذشته برنامه شنبه های با کتاب به صورت پراکنده و نامرتب برگزار می شد و در این برنامه کتاب های مختلفی را معرفی می کردیم ولی با آغاز اجرای طرح ملی فهما این برنامه به صورت مرتب برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مردم از فضای مجازی استفاده می کنند و آنگونه که باید و شاید مراجعه به کتابخانه ندارند ما هم از فضای مجازی استفاده کردیم تا معرفی کتاب را در این فضا داشته باشیم به طوری که روش معرفی کتاب ما از طریق فضای مجازی و کانال کانون سراج هست.

 

اسدی اعلام کرد: ما در فضای مجازی سعی می کنیم تا کتاب های متعدد و به روزی را معرفی کنیم که بر این اساس در فضای مجازی کتاب مورد نظر معرفی می شود و از افراد می خواهیم برای مطالعه آن به کانون سراج مراجعه کنند که خوشبختانه بیشتر افراد مراجعه کرده و کتاب به امانت می گیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این برنامه موجب شده تا علاوه بر گرایش بیشتر مردم به امر مطالعه، حتی خود مردم به ما سفارش دهند که چه کتابی را برای مطالعه آنها تهیه کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس قزوین تصریح کرد: کتاب «سربلند»، «بابا نظر»، «دا»، «لهوف»، «ما فرز ندان ایرانیم»، «شهید ابراهیم هادی»، «فاطمه زهرا بانوی نمونه اسلام»، «خاک های نرم کوشک»، «رفاقت به سبک تانک»، «منتهی الامال»، «نورالدین پسر ایران»، «یادت باشد»، «آن بیست وسه نفر» و غیره از جمله کتاب هایی است که معرفی و مطالعه شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تنها کتابخانه روستای باورس متعلق به کانون فرهنگی هنر سراج است و خوشبختانه برنامه شنبه های با کتاب سبب شده تا افراد به سمت مطالعه ترغیب و تشویق شوند و حتی برخی از افراد از ما می خواهند که برخی کتاب ها نظیر «یادت باشد» و «شهید ابراهیم هادی» را برای آنها خریداری کنیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: فضای مجازی کتاب کانون مساجد کانون فرهنگی هنری سراج شنبه های با کتاب روستای باورس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • شوخی گلزار با مردم
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی