Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: اراضی پایین دست سد جگین مستعد اجرای طرح های مختلف سرمایه گذاری مرتبط با بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج حیدری » در نشست بررسی راههای توسعه کشاورزی در دشت جگین تاکید کرد: از ظرفیت بارش های مناسب ماه های اخیر برای رونق فعالیت های کشاورزی در دشت جگین شهرستان جاسک برای افزایش تولید و ایجاد فرصت های جدید شغلی بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اراضی پایین دست سد جگین مستعد اجرای طرح های مختلف سرمایه گذاری مرتبط با بخش کشاورزی است که نیازمند برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه برای تحقق این مهم است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: ساماندهی اراضی پایین دست سد جگین و مدیریت توزیع منابع آب از نکات مهمی است که در صورت اجرای مناسب زمینه رونق فعالیت های کشاورزی را در دشت جگین دو چندان می کند.

 

وی افزود: ددستگاه‌های متولی به ویژه شرکت آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی و توزیع برق با برگزاری نشست های مشترک موانع پیش روی سرمایه گذاران فعال در دشت جگین را مرتفع سازند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دشت جگین بخش کشاورزی شهرستان جاسک سرمایه گذاری دشت جگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
وی افزود: مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است.
هودیانی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن محصول گندم برداشت شود، افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد