Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@15:55:33 GMT

چگونه دعوتنامه مهمان‌سرای حضرت رضا (ع) را بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۸۴۱

چگونه دعوتنامه مهمان‌سرای حضرت رضا (ع) را بگیریم؟

مدیر پشتیبانی سازمان حرم مطهر رضوی جزئیات و نحوه ثبت نام برای دریافت دعوتنانه مهمان‌سرای حضرت از طریق «نرم افزار نعیم رضوان» و یا «ارسال پیامک» را تشریح کرد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز، علی امینی گازار با تشریح نحوه دریافت دعوت‌نامه مهمانسرای حضرت توسط زائران بارگاه منور رضوی، اظهار داشت: آستان قدس رضوی در راستای ایجاد فرصت برابر جهت بهره‌مندی تمامی زائران امام رئوف علیه‌السلام از مهمانسرای حرم مطهر، با طراحی نرم افزار «نعیم رضوان» تلاش کرده تا تحولی در توزیع عادلانه دعوت‌نامه مهمانسرای حضرتی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این روش کد ملی هر فرد مبنای توزیع غذای حضرتی قرار داده شده است و هر شخص با کد ملی خود می‌تواند از فرصت تنعم از غذای متبرک حضرت بهره‌مند شود.

مدیر پشتیبانی سازمان حرم مطهر رضوی ابراز کرد: در این شیوه نوین کاربران نرم افزار «نعیم رضوان»، هنگامی که وارد حرم مطهر می‌شوند، با فعال کردن موقعیت مکانی (location) گوشی همراه خود و ثبت درخواست در این نرم افزار در فهرست انتظار قرعه‌کشی روزانه حرم مطهر قرار می‌گیرند و در صورت انتخاب شدن، امکان بهره‌مندی از سفره اطعام رضوی برای خود و همراهانی که تاکنون از غذای حضرتی متنعم نشده‌اند حداکثر تا ظرفیت 5 نفر، را خواهند داشت.

تولیت آستان قدس رضوی: حضور پرشور مردم دشمن را از طمع‌ورزی نومید می‌کند / دموکراسی غربی‌ها حرف استبهره‌گیری از 140 خادمیار در سامانه ملی پاسخگویی آستان قدس رضویقائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از مادران شهدا عیادت کرد

وی با بیان اینکه از طریق پیامکی با عنوان «دعوت نامه» و همینطور در نرم افزار نعیم رضوان به افراد برگزیده اطلاع رسانی ‌می‌شود، تصریح کرد: زائران محترم پس از دریافت پیامک مربوطه، می‌توانند به صفحه «غذای متبرک حضرتی» در نرم افزار نعیم رضوان مراجعه و ضمن وارد کردن کدملی و تاریخ تولد خود و حداکثر 4 نفر از همراهان، تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

امینی گازار با بیان اینکه افراد متنعم شده از غذای متبرک حضرت می‌توانند پس از گذشت 3 سال مجدد از این طریق اقدام به ثبت نام برای دریافت غذای حضرتی کنند، عنوان کرد: با این روش عدالت و شفافیت در توزیع غذای متبرک حضرت بدست آمده است.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غذای متبرک حضرت آستان قدس رضوی نرم افزار حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روزه اولی فرزندان شهدای مدافع حرم + فیلم

تولیت آستان قدس رضوی روزه خود را با دختران روزه اولی فرزندان شهید مدافع حرم افطار کرد.

در این مراسم بیش از ۴۰۰ نفر از فرزندان روزه اولی شهدای مدافع حرم حضور داشتند که از این میان بیش از ۸۰ روزه اولی از فرزندان شهدای لشکر فاطمیون بودند.

این مراسم در باغ خاتون آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مراسم احیای لیالی قدر در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود
  • عیادت جمعی ازخادمان حرم مطهر رضوی از جمعی از بیماران در مشهد
  • جشن روزه اولی فرزندان شهدای مدافع حرم + فیلم
  • صحن و سرای رضوی مهیای میزبانی از زائران در شب‌های قدر
  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)