Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:02:43 GMT

دستگیری ۳ متخلف انتخاباتی در کردستان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۸۶۷

دستگیری ۳ متخلف انتخاباتی در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: خوشبختانه در این چند روز تبلیغات کاندیدا‌ها هیچ مورد سوءامنیتی در استان نداشته، اما گزارشاتی در رابطه با تخریب کاندیدا‌ها و پاره‌کردن و آتش‌زدن عکس‌های تبلیغاتی دریافت و ضمن بررسی موضوع، برخورد‌های لازم انجام و سه نفر در شهرستان‌های مختلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آماده‌باش تمام نیرو‌های پلیس برای تأمین امنیت و حفاظت از صندوق‌های رأی انتخابات سراسر استان کردستان خبر داد و افزود: انتخابات موضوع بسیار مهمی‌ست که تامین امنیت آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا تمهیدات لازم انجام و ۶ هزار نفر پلیس همراه با نیرو‌های مرزبانی، سپاه و بسیج این وظیفه را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس بوده و در این راستا تمهیدات لازم انجام و ۶ هزار نفر پلیس همراه با نیروهای مرزبانی، سپاه و بسیج این وظیفه را برعهده دارند.

سردار آزادی ضمن قدردانی از همکاری‌های شبانه‌روزی نیرو‌های سپاه پاسداران، بسیج، مرزبانی گفت: هماهنگی‌های لازم برای برقراری امنیت و فراهم بودن زمینه مشارکت مردم در انتخابات با سازمان‌های مرتبط از جمله استانداری، دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و مراجع قضائی انجام شده و یقیناً همانند مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، این انتخابات را نیز در امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود