Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ناهید خداکرمی با اشاره به فوت دو بیمار در اثر ابتلا به ویروس کرونا گفت: کمیته سلامت شورای شهر تهران در حال تهیه دستورالعمل نحوه مواجه با این ویروس برای وسایل حمل ونقل عمومی به خصوص مترو و اتوبوس است که ازدحام جمعیت را در آن شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل امروز نهایی و برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد، گفت: در مترو و اتوبوس به دلیل آنکه افراد در نزدیکی یکدیگر قرار دارند باید مراقبت های بیشتری صورت گیرد که در نظر داریم این دستور العمل را در دو قالب مخصوص مسافران و مخصوص راهبران و رانندگان تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در این دستورالعمل پیشنهاد عملیاتی در مورد نصب مواد ضدعفونی کننده در هر ایستگاه مترو و اتوبوس موردتوجه قرار گرفته است، گفت: همچنین در پایان هر شیفت کاری می بایست وسایل حمل ونقل عمومی چه اتوبوس و چه مترو شستشو و ضدعفونی شود.

خداکرمی در خاتمه با اشاره به نصب توصیه های بهداشتی در ایستگاه های مترو،اتوبوس و سطح شهر برای آموزش شهروندان به شهروندان توصیه کرد که اصول و نکات بهداشت فردی را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا حمل ونقل عمومی مترو اتوبوس مترو و اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس