Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سرهنگ «سید محمد گنجه»،با اعلام این خبر، گفت: چندی پیش خانم جوانی با مراجعه به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، مدعی بود؛ شخصی یا اشخاصی با ارسال پیام در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به تهدید وی در خصوص انتشار تصاویر شخصی اش در شبکه‌های اجتماعی من جمله اینستاگرام کرده اند.

این مقام انتظامی افزود: در پی اعلام شکایت این خانم جوان و با توجه به اهمیت موضوع و پیش از انتشار تصاویر، کارشناسان این پلیس سریعاً بررسی موضوع و شناسایی فرستندگان پیام‌های تهدیدآمیز را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی، نفر و متهم اصلی پرونده و محل اختفای وی را شناسایی و در شامگاه روز سه شنبه بیست و نهم بهمن ماه با دستور مقام قضائی موفق شدند این فرد مجرم در مخفیگاهش در حوالی شهرری دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، تصریح کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته با توجه به قرائن و شواهد چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ گنجه با بیان اینکه فرد دستگیر شده به همراه پرونده اولیه به مراجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی علی‌الخصوص بانوان می‌بایست از قرار دادن عکس‌های شخصی خود بر روی پروفایل و انتشار آنها در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند. رعایت این اصل توسط کاربران تا حدود بسیار زیادی می‌توانند از وقوع این چنین جرایمی پیشگیری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سه نفر از عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا گفت: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند