Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@10:01:57 GMT

احتمال نفوذ گرد و غبار به ایلام

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۰۳۲

احتمال نفوذ گرد و غبار به ایلام

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام، از احتمال نفوذ گرد و غبار به استان ایلام خبر داد.

«احسان احمدی نژاد» کارشناس  پیش بینی هواشناسی استان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با توجه به وزش باد شدید روی مرز جنوب غرب ایران و کشور عراق احتمال نفوذ گردوغبار به استان طی امروز و فردا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده تا اواخر امروز خارج شده و طی روزهای آینده آسمان ابری گاهی با بارش پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام اظهار کرد: سامانه بارشی جدید از اواخر روز دوشنبه هفته آینده وارد استان شده اکثر نقاط را در بر خواهد گرفت.

احمدی نژاد اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش یابی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های عددی هواشناسی نشان می‌دهد آسمان استان فردا جمعه قسمتی ابری گاهی وزش باد و در اواخر وقت ابری خواهد بود.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام گرد و غبار احمدی نژاد هواشناسی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها

به گزارش صدای ایرانصادق ضیائیان، درباره وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۸ فروردین گفت: در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی برای پنجشنبه ۹ فروردین در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه ۱۰ فروردین نیز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و در روز شنبه در برخی نقاط استان فارس و روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ فروردین‌ماه) کمی ابری گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۵ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در البرز
  • هوای بهاری در مازندران
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛ هشدار نفوذ سامانه بارشی به ایران
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۸؛هشدار نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • باد و باران در راه است