Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:32:38 GMT

اجرایی که باید با فاصله دید/انتشار تیزر «زمستان/داخلی/خانه عروسک»

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۱۶۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «زمستان/ داخلی/ خانه‌ عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد از یکشنبه ۲۷ بهمن ماه اجرای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است. به تازگی تیزر این اثر نمایشی نیز منتشر شده است.

این نمایش اقتباسی از نمایشنامه «خانه عروسک» هنریک ایبسن است که کارگردان شیوه اجرایی متفاوتی را برای کار برگزیده به شکلی که در اجرا تماشاگران، کاراکترها را از فاصله‌ای بسیار دور خواهند دید به طوری که بازیگران در قالب یک شو اینترنتی زنده «خانه عروسک» ایبسن را بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش مریم پالیزبان در نقش نورا هلمر، مجید آقاکریمی در نقش توروالد هلمر همسر نورا، سهیلا گلستانی در نقش کریستین لیند، وحید راد در نقش نیلز کروگشتاد، داریوش موفق در نقش دکتر رنک بازی دارند.

این نمایش تا روز ۲۶ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ و به مدت ۱۲۰ دقیقه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا دارد.

کد خبر 4856705 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن سمندریان تیزر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کارگردان تئاتر شبکه یک سیما کنسرت موسیقی بازیگر سینما موسیقی پاپ موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • «کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟