Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بانه گفت: خوشبختانه همه طیف‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی خود را برای حضور حماسی در انتخابات فردا آماده کرده و امیدوارم با همین شوق و ذوق، در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا عبدالرحمن خدایی، عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بانه، ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم استان کردستان از جمله شهرستان بانه برای حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طبق  مشاهدات عینی و شنیده‌ها خوشبختانه همه طیف‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی خود را برای حضور حماسی در انتخابات فردا آماده کرده و امیدوارم با همین شوق و ذوق، در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح و شایسته موجب دلخوشی، توسعه و پیشرفت نظام، دولت و استان کردستان و سرافکندگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان بانه با بیان اینکه همه جوامع در سایه مشارکت به رشد و بالندگی رسیده‌اند، گفت: شرکت و حضور حداکثری در انتخابات باعث توسعه، پیشرفت، ارتقاء امنیت، افتخار و سربلندی مسلمانان و مردم استان کردستان و شرکت‌نکردن و رأی‌ندادن سبب نشان دادن ضعف خود به دشمنان شده، که یقیناً این اتفاق هیچ‌گاه نمی‌افتد چراکه مردم بصیر و آگاهند.

دعوت استاندار کردستان از مردم برای حضور گسترده در انتخاباتعالم برجسته اهل‌سنت: شرکت‌نکردن در انتخابات و تبلیغ منفی علیه نظام «حرام» است

وی با یادآوری اینکه به برکت انقلاب و خون شهیدان این فرصت برای مردم فراهم شده که در آینده و سرنوشت خود سهیم باشند، خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات پیام پشتیبانی مردم از مقام معظم رهبری و تعهد و وفای خود را به نظام جمهوری اسلامی و «نه بزرگ» به دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی خواهد بود.

ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه یک ضرورت و وظیفه شرعی و ملی است، گفت: مردم باید به گونه‌ای عمل کنند که کشور خود را به رشد و تعالی برسانند چراکه حیات یک جامعه به میزان مشارکت افراد در تصمیمات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آنها بستگی داشته، بنابراین اگر مشارکت ضعیف باشد به معنی نبود حیات جامعه است.

انتهای پیام/490/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه امروز چهارشنبه با حضور در بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ضمن بازدید از این بخش با مراجعین و ایرانیان حاضر گفتگو نمود. 

وی علاوه بر بخش کنسولی با همکاران سرکنسولگری نشستی برگزار و با ایشان در خصوص موضوعات و مسائل کنسولی و ایرانیان تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تعدادی از مراجعان کنسولی به صورت حضوری گفتگو کرد که آنها رضایت و قدردانی خود را از عملکرد سرکنسولگری پُر تردد کشورمان در استانبول در ارائه شایسته خدمات کنسولی ابراز کردند.

امیرعبداللهیان همچنین در نشستی با همکاران سرکنسولگری کشورمان در استانبول، ضمن اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی از ارایه خدمات روان در این بخش، از آنها تشکر نمود و جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت های مورد تاکید رییسی رییس جمهور کشورمان دانست.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها