Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:20:10 GMT

دستگیری سارق طلافروشی اسفراین در هیاهوی تبلیغات

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۳۷۴

دستگیری سارق طلافروشی اسفراین در هیاهوی تبلیغات

سرهنگ جاویدمهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جوان ۲۱ ساله ساعت ۲۱ دیشب با سوء‌استفاده از تجمع مردم و تبلیغات انتخاباتی و هیاهوی هواداران کاندیداها در یکی از میادین این شهر، می‌خواست از یک طلافروشی نزدیک میدان سرقت کند که به دام افتاد.

وی افزود: فرد سارق با استفاده از سلاح سرد با صاحب طلافروشی درگیر شده بود که با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان خلع سلاح و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهری با اشاره به مجروح شدن طلافروش در جریان این سرقت، خاطرنشان کرد: سارق نیز بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی از کسبه و خصوصا طلافروشان خواست تا نکات امنیتی را رعایت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین ۱۴ نامزد بر سر یک کرسی مجلس رقابت دارند.

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خراسان شمالی تبلیغات انتخاباتی سرقت خراسان شمالی تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح امنیت محله محور به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها با تشکیل اکیپی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه از نتایج اجرای این طرح بود.


سرهنگ غنیمتی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده