Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@17:55:00 GMT

بهترین عمل که خشم خداوند را از ما دور می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۳۹۸

بهترین عمل که خشم خداوند را از ما دور می‌کند

 همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.

به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت منتشر می‌شود.

رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم:

عَلَیْکُمْ بِصَلاةِ اللَّیْلِ وَلَوْرَکْعَةً واحِدَةً، فَاِنَّ صَلاةَ اللَّیْلِ مِنْهاةٌ عَنِ اْلاِثْمِ، وَتُطْفِئُ غَضَبَ الرَّبِّ تَبارَکَ وَ تَعالى، وَتَدْفَعُ عَنْ اَهْلِها حَرَّ النَّارِ یَوْمَ القِیامَةِ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر شما باد به نماز شب اگرچه یک رکعت باشد، زیرا نماز شب انسان را از گناه باز مى دارد و خشم پروردگار را (نسبت به انسان) خاموش مى‌کند و سوزش آتش را در قیامت از انسان دفع مى‌کند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: خشم خداوند پارسی خبر حدیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی

روز گذشته زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب و مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات مصادف با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد. در همین راستا، تصاویری از مراسم تشییع پیکر او و نماز خواندن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بر پیکر او را مشاهده می‌کنید.

منبع: جماران

tags # سید محمد خاتمی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سنگ محک انسان‌ها در روز قیامت چه کسانی هستند؟
  • روزه باعث به وجود آمدن تقوا و پرورش روح می‌شود
  • طاغوت‌ها می‌خواهند رابطه انسان را با خداوند از بین ببرند
  • فواید گرسنگی و روزه در ماه رمضان
  • ناسپاسی از نعمت‌های پروردگار نشانه دنائت انسان است
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • شب قدر، شب رحمت خاص خداوند است
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • دعای روز پانزدهم ماه مبارک رمضان و اوقات شرعی
  • در مقابل ذات خداوند فروتن باشیم